Eftertanke

Måste skriva igen.
Läste mitt förra inlägg.
Tänkte först tanken att radera det. Jag vill ju inte vara sån.
Deppig.
Men insåg att det ska vara kvar. För mig. För det är ju min blogg. Mina känslor. Mitt sätt att klura ut mig själv.


När jag skrivit och gråtit en skvätt blev det som, ja mindre blåst för en stund.
Och så tänkte jag.
Tänkte att jag egentligen saknar underbara M jättemycket.
Jättemycket.

Jo.
Vet ändå inte vad jag ska göra för att få det att bli bättre.

Men. Jag är en konstig människa. Skitkonstig. Kanske förtjänar det.

Kommentarer
Postat av: Märtha

Nej man vill inte vara sån men är ändå ibland. Det går över hoppas jag. Och du..skaffa nya vänner, det har jag gjort!:)

2007-08-25 @ 10:54:20
URL: http://biancas.blogg.se
Postat av: Zinnie

Märtha: Ja man kan inte rå för det, det bara kommer ju. Hm ja det där med vänner ja. Finns nog några som borde behållas visar det sig när det blåser. Ändå. Men vissa försvinner nog...

2007-08-26 @ 19:47:25

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback