En riktig kille

Tja regnar gör det ju faktiskt nu. Men vem vet solen kanske skiner imorgon. Maybe.

Ja hur som så blir det fest i helgen. S ska dit. Det är både kul och inte kul. Kommer som sagt alltid gilla honom. Men. Men. Jag vet vad som händer när vi är på fest ihop. Och går ut ihop.
Tänker inte vakna hos honom. No future. Men ändå. Jag har alltid jävligt kul ihop med honom. Skrattar massa. Det skulle jag behöva. Ganska mycket faktiskt.
Hm. Får nog se till att skratta lite. Ha lite kul. Men inte hänga bara med S.
Förresten så träffade jag S i affären häromdan. Han frågade om jag inte skulle med och åka hoj. Sa att jag skulle ringa när jag ville och hade tid. Jag har inte haft tid än. Eller lust. Känns som om jag krånglar till det.
Eller så tänker jag för mycket och borde åka hoj med S. Innan snön kommer typ.
Vi får väl se.
På lördag.

Shit skulle behöva ett riktigt ragg.

Pratar alldeles för mycket med Chattkillen också. Alldeles för mycket för mitt eget bästa. Dumt att jag gillar att prata med honom. Uppenbarligen gillar han att prata med mig också. Antar jag. Vi har väl pratat cirkus tre timmar varje kväll den här veckan. Märkligt nog har vi alltid något att säga till varandra.
Han har hjälpt mig med virushelvetet. Han ska installera om min dator i helgen. Snällt.
Vet inte varför jag gillar honom.
Gillar alltid det omöjliga.
Jävligt dumt.
Ska inte gilla honom.
Bara vara vänner. Bara bara vara vänner. JU.

Ja jag skulle verkligen behöva en riktig kille.
Som är intresserad av mig.
Som inte är rädd för ett förhållande.
Som inte har märkliga krav på tjejen han ska träffa.
Som gillar mig för att jag är jag.
Som säger att jag är söt.

Åh. Är trött på alla myskoförhållanden jag har med killar.
Börjar lura på om det beror på dem?
Eller på mig?

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tror inte det beror på dej... Allvarligt talat. Jag har träffat på så jäkla många stolpskott på sistone att det är heeelt sjukt! Ingen är normal. Det är allvarliga fel på dem. Ska poängtera att jag inte menar alla men just nu vet i sjutton vad som händer.. Ha skoj men såra inte dej själv! Det är singeltider nu, kan vi väl säga?

2007-08-16 @ 21:47:53
URL: http://hallonglasvinge.blogg.se
Postat av: nollniotolv

maybe little bit of both? ;) Nä, men stämmer det inte så är det nog inte rätt. Vissa är kräsna och andra inte. Svårt att avlägsna det kräsna. Man tänker på det ständigt.

2007-08-16 @ 23:31:27
URL: http://nollniotolv.blogg.se
Postat av: Glimra

Åk hoj för fan. Det är glamouröst. Jag vill också åka. Har han kompisar med hoj som kan hämta upp mig?

2007-08-16 @ 23:43:54
URL: http://glimrablue.blogspot.com/
Postat av: Zinnie

Ida: Singeltider..ja hm. Ok då. Lite. Det kan bli Zinnietider istället tycker jag. ;)
nollniotolv: Ja det är ju det. Man tänker att man itne borde vara kräsen, men det går ju fan inte om man inte vill ta i killen - hur snäll han än är. Suck.
Glimra: Ska kolla. Haha. ja lite hoj kanske är bra, kul om inte annat.

2007-08-17 @ 15:55:44
Postat av: Ida

Hehe, som du säger. Men du, detta med fultal (kan inte släppa det:P). Hemsidan är ju hysteriskt rolig! Är det på riktigt eller något skämt?? Varför vill regeringen göra en undersökning? Låter ju inte klokt..! Dom räknade tydligen annorlunda där iaf.. Erhm :P

2007-08-17 @ 18:30:09
URL: http://hallonglasvinge.blogg.se

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback