Ingen ork

Suck. Nu blir det ett deppinlägg till. Det blir verkligen inte bättre. Om jag håller mig sysselsatt kan jag glömma hur jag mår lite grann. Men så fort jag kommer hem kommer det över mig ännu värre.

Jag vill verkligen inte mer.

Finns ingen poäng.
Finns ingen vits.
Finns ingen ork.
Finns ingen anledning.
Finns ingen mening.

För vem liksom? Varför?
På allvar alltså.
Vem fan bryr sig.
Alla har sitt. Man är upptagen med sitt. Det är mitt liv som spelar någon roll för mig. Jag blir inte lycklig för att andra är lyckliga. Jag blir lycklig om jag är lycklig.
Jag blir fan aldrig lycklig.

Åh jag vill bara att någon ska hålla om mig och säga att allt blir bra.

ÄR DET FÖR MYCKET BEGÄRT????

Tydligen.

Det går åt helvete med allt.

Kommentarer
Postat av: Petra

Det är inte för mycket begärt.
Vi ska bara båda hålla ut.
Hålla ut tills det vänder.
För det gör det.

2007-08-05 @ 14:17:48
URL: http://tossans.blogspot.com/
Postat av: Strawberry Milkshake

Vill bara krama om dej. Du är inte ensam.

2007-08-06 @ 01:32:24
URL: http://blondisthenewsmart.blogspot.com/
Postat av: Zinnie

Petra: Jobbar på det där med att hålla ut. Det är ju det man gör typ...
Strawberry Milkshake: Tack, för kramen. Behöver såna.

2007-08-06 @ 10:43:05
Postat av: Ida

Nej, du är inte ensam. Ut och dejta! Finns ju nätet numera, finns hur många som helst som du kan välja och vraka över ;) Men! Du är ju faktiskt viktigast i ditt liv så må bra först kan vara bra.. :) Men lite skoj på vägen är aldrig fel.

2007-08-08 @ 20:50:34
URL: http://hallonglasvinge.blogg.se

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback