Less

Idag är jag rätt less på allt igen.
Jag är less på att alla mina singelkompisar inte är singlar längre. Ja nästan alla i alla fall.
Jag är less på att det leder till att man inte hör av sig till mig längre.
De räknar med att nån annan säger nåt.
Så när nån till slut säger nåt så har jag ingen lust. Så jag sitter hemma istället. Bara för att. Då blir det ju bättre. Eller hur.
Rätt åt mig missanpassade människa.
Underbara M är inte alls underbar längre.
Fan.
Jag vet knappt varför. Men det bara känns så. Som om det finns annat nu. Orkar inte bry mig heller.
Ge mig en svart sopsäck tack. Vill bara gömma mig.

Jobbet funkar visserligen ok. Men jag har ingen energi. Undrar liksom varför jag ska gå hem. Vad ska jag göra där typ? I min lägenhet som man tydligen inte kan bo i eftersom den är så liten. Men här sitter jag i alla fall. Och ruttnar framför min virusdator.

Var är allt bra som ska hända mig?????????

Allt suger.

Bitter? Jag? Näe...

Kommentarer
Postat av: Märtha

Åhh jag vet. Vet du vad jag är trött på..alla mina kompisar som pratar om sig själva i vi-form. Vi ska sova nu, vi ska äta nu, vi ska duscha nu. JAAAA jag fattar att ni är ni och jag är jag. Tröttsamt.

2007-08-15 @ 17:45:12
URL: http://biancas.blogg.se
Postat av: Alla mina pojkar

Åh fick inte din kompis ordning på viruset?? :S

2007-08-15 @ 19:34:21
URL: http://minajagochirene.blogg.se
Postat av: Zinnie

Märtha: JA.
Alla mina pojkar: Näe. Det hände typ inget. Suck. Ska jobba på chattkillen så han installerar om min dator åt mig...

2007-08-15 @ 22:05:46
Postat av: Glimra

Kunde vara skrivet av mig... Det är värdelöst ibland.

2007-08-15 @ 23:35:28
URL: http://glimrablue.blogspot.com/
Postat av: Ida

Jag förstår dej.. Ibland är man bara så jäkla less på allt och då faller det på nåt sätt på allas lott att få lite av all skit.. Men nu verkar det ju hända allt. Dom ska köpa hus, dom ska få barn osvosv. Men vadå? Singellivet och fultal är väl ändå lite skoj? Inte behöver du känna dej ensam iaf även om du känner dej less.. :)

2007-08-16 @ 01:21:22
URL: http://hallonglasvinge.blogg.se

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback