Ljusare

Ytterligare lite bättre idag. Små saker gör det ljusare. Måste lära mig det. Och ändå gör jag aldrig det. När det är mörkt. Då ser jag inget ljus. Men så är det väl. Så är väl jag. Typ.

Mina vänner märker. När jag är mörk. Säger små saker. Visar att de bryr sig. Hjälper mig att fixa smågrejer. Det hjälper. De är rara. Har ordnat med min 30 årsfest. Den andra A hjälpte mig. Precis vad jag behövde. Som om hon visste det.
Söta kompis A säger att hon visst bryr sig. Skickar mess när jag behöver ett. Skönt.
Det räcker liksom.
Underbara M är extra gullig och fixar. Fixar hjälp åt min puckade dator. Ordnar borr till min jävla säng. Så jag kan laga.
Enkla saker.
Så lite. Men ändå så viktigt.
Tack. Mina vänner.
Det räcker.
För nu i alla fall.

Dessutom fick jag ett mess av tysken idag. Han skrev att vi kanske kunde ses i helgen. Jag kan inte. Ska bort. Till min extrasyster. Också en M. Ska bli härligt. Hon och P tar alltid hand om mig. De är som familj.

Jag skrev det. Till tysken. Att vi inte kunde ses i helgen. Men kanske en annan dag. Skrev det nyss. Får se vad han svarar.
Är sugen på att ha nån. Som jag skrev i förra inlägget. Är ganska sugen på sex med. Att få ha det. Lite oftare. Skulle göra mig gladare. Endorfiner ni vet. ;)


Det hjälpte med. Messet.

Och solen.

Bli brun. Det är skönt.


Hoppas det håller i sig.


Kommentarer
Postat av: Strawberry Milkshake

Härligt!

2007-08-07 @ 18:45:04
URL: http://blondisthenewsmart.blogspot.com/
Postat av: Petra

Gullet.. blir på något sätt glad när jag läser ditt meddelande.
Det verkar som om det finns saker i ditt liv som visar på det positiva som finns. Bara du tar emot det!
Bara du lär dig att omfamna det sköna i livet!

2007-08-07 @ 20:52:23
URL: http://tossans.blogspot.com/
Postat av: Alla mina pojkar

Åh vad härligt att höra, jag var lite orolig för dig. Tänkte skicka iväg ett pepp-mail men saker och ting kom emellan. Sjukt värdelöst, förlåt!! Ibland är det faktiskt inte tanken på att göra något som räknas. Skänt iallafall att du mår bättre nu.
Kram!

2007-08-08 @ 14:42:45
URL: http://minajagochirene.blogg.se

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback