Medicin tack.

Jag har fått ett jävla fittviruspå min dator. ( Jag säger bara så fula ord när det suger hårt. Det gör det nu)

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN.

Tänk om jag hade en het datakille som kunde rädda allt helt magiskt. Och sen kunde vi hånglat. Typ. Eller haft sex. Åh. Jag börjar nästan bli desperat.
Men nu har jag inte det.
Dels för att jag inte har en kille.
Dels för att datakillar sällan är heta.

Har snackat bort halva kvällen med chattkillen. Han är en datakille. Lite halvhet. Nä han är inte het. Han är kul. Men man kan ha sex med honom. Han lovade att komma förbi och hjälpa mig med datorn. Sen kollade han upp mitt virus och sa att jag nog måste installera om. Att han inte kunde hjälpa. Så det var ingen idé att han kom och hjälpte mig. FAN.
Alla mina bilder.
All min musik.

APJOBBIGT.

Jag hatar alla jävla idioter som sitter och kommer på fittvirus.
Det är säkert alla oheta datakillar som hämnas på världen. För att de inte får tjejer.
Men va fan? Kom igen.
Jag har ingen kille.
Inte hittar jag på fittvirus för det.

...jag skulle uppfinna kukvirus...

Kommentarer
Postat av: Märtha

Jag börjar också bli desperat..det är fan skitjobbigt!!

2007-08-15 @ 15:16:50
URL: http://biancas.blogg.se

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback