Messsss

Alltså. Varför ska jag envisas med att prata med Chattkillen. Suck.
Jaja. Han är ju min personliga datasupport och rätt kul så. Vad fan.

Förresten så grymmar jag vidare.
Har en liten halvflört via sms. Lite kul. Får mess emellanåt där han undrar vad jag gör och hur jag mår.
Naturligtvis bor han inte i min stad. Så kul ska vi inte ha.
Men han är söt. Och jag hoppas att vi ses nån gång.
Undra om han är lika söt som i somras?
Blond och lång. Hehe.

Fick ett mess nyss. Blev lite glad. Ibland räcker det med så lite. Att bara få lite uppmärksamhet. Himla skönt. Räcker liksom med hans mess. Sen vore det mer bonus om vi sågs nån gång mer.

Kanske är så det är med Chattkillen och mig också. Lite uppmärksamhet. Snackar bort en stund. Känns ok liksom.
Ja. Jo.
Det är ju bara det att jag aldrig skulle erkänna om jag var intresserad av mer. Aaaaldrig. Han är en sån kille man inte gör det för.Och det är jag ju inte. Not at all. Eller hur?
Nä det är jag inte.

I can do better faktiskt.


Kommentarer
Postat av: lostthere

ja om man ändå kunde få några söta sms ibland

2007-08-21 @ 23:41:40
URL: http://lostthere.blogspot.com/
Postat av: Strawberry Milkshake

Åh, jag som precis upptäckt hur skönt det är att inte gå och vänta på att nån ska höra av sej! Men det går i vågor det där. Fast med tanke på hur hala mina fingrar är borde jag väl hålla mej borta från mobiler all together.

2007-08-22 @ 06:45:02
URL: http://blondisthenewsmart.blogspot.com/
Postat av: Ida

Det där med smsflörtat brukar passa mej alldeles utmärkt.. :P Man kan hålla dom ganska kort (utan att vara otrevlig), man har inga krav på sej, man behöver inte gå runt och vara nervös och ha fjärilar i magen. Just den där lilla uppmärksamheten som du skriver om ger en kick. En bra kick. Men... Det är så klart att verkligheten är bättre.

2007-08-22 @ 09:51:01
URL: http://hallonglasvinge.blogg.se
Postat av: nollniotolv

Smsflört har jag inte haft många av. Det har mest varit chatflört som utvecklats till smsflört. Men chattat har jag gjort en del. Det är som du säger - uppmärksamhet för en stund. Ladda självförtroendebatterierna. Långt ord.

2007-08-22 @ 15:16:21
URL: http://nollniotolv.blogg.se
Postat av: Zinnie

lostthere: Ja söta sms ska inte underskattas. Du får säkert några snart...:)
Strawberry milkshake: Haha, ja du kanske inte ska pyssla med mobiler...hm, man vet aldrig vad som händer då... Ja det går i vågor och den här är så där lagom, jag väntar inte - blir glatt överraskad ist. Bra va?
Ida: Ja verkligen slår ju det, men i brist på annat så är det ju helt ok.
nollniotolv: Näe inte jag heller, detta är min första. Men kul är det. Vi har messat idag med =)
Självförtroendebatterierna, ja långt ord - men ganska bra.

2007-08-22 @ 22:48:47

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback