NU

Bättre idag. Jo eller inte. Eller. Äh jag vet inte.

Vad jag vet är att jag längtar så sjukt efter att bli kär. Sjukt. Vill känna den där pirrande känslan. Lyckan. När man får se varann. Leenden. Bara hålla om. Vara två. Känna närhet.
Som i låten.

If I lay here. If I just lay here. Would you lie with me?

Den är så himla vacker. Vet inte varför den fastnar. Den bara gör det. Jag kan bli tårögd bara jag hör den. Inte för att jag har några minnen till den. Som med andra låtar. Utan den bara berör.
Den berör det jag saknar.

Love. Give me some löve. Nu tack. Jag skulle vilja beställa det. Inte sen. Inte med tiden. Inte " din tid kommer".

Nu.
Nu.
NU.
NU.

Kommentarer
Postat av: Alla mina pojkar

Ja vad ska man säga? Våra liv suger..

2007-08-06 @ 11:09:32
URL: http://minajagochirene.blogg.se
Postat av: E

Mer kärlek åt singlarna helt enkelt!

2007-08-06 @ 21:47:06
URL: http://drogen.blogg.se

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback