Problemradar

Nu hörde han av sig.
Via mess.
Han tycker att jag är för bra för honom. Det sa han igår också. 

Helt rätt, jag var för full. Du är en kanontjej, fixa en kanonkille ist. =) Många kramar.

Ja jag ska väl det.
Fixa en kanonkille.
En riktig kille.
En NORMAL kille.

Varför är det så jävla svårt?

Har kompisar som säger att de har mongoradar. Om de har det så har jag problemradar. Alla möjliga och omöjliga konstigheter och problem. Det har de jag träffar.
Och sen är jag så jävla bra. Å. Det hjälper ju inte mig ett skit.

Jag är FÖR bra, därför är jag själv?  Det låter ju puckat.

Funderar på om jag känner mig ledsen.
Vet inte.
Känner mig mer blasé.

Jaha. Typ.
This is it.
Varför bry sig?

Kommentarer
Postat av: lostthere

ååååååå
typiskt
jag som ville ha ett lyckligt slut för dig.
:(
Man undrar ju vad det var för konstigt med den där killen eller vad som är så speciellt med dig.
Har du en såndär gloia över huvudet som killar blir rädd för...
Det kommer mer killar ska du se.

2007-08-19 @ 21:48:41
URL: http://lostthere.blogspot.com/
Postat av: Alla mina pojkar

Jag har också problemradar. Utan tvekan!! Eller "kommer-aldrig-att-funka-så-vi-kör!!"-radar...

2007-08-19 @ 22:50:06
URL: http://minajagochirene.blogg.se
Postat av: Märtha

Jag har mongoradar. Alla rädda, omöjliga och elaka killar dras till mig. Det är sjukt tröttsamt. Fins det inget botemedel???

2007-08-20 @ 09:39:10
Postat av: Ida

Men vadå FÖR bra? Eller ja, då är du säkert för bra för honom om han kommer med sånt.. Men det är ju en klen tröst.

2007-08-20 @ 12:27:09
URL: http://hallonglasvinge.blogg.se
Postat av: Zinnie

lostthere: Ja happy endings vill jag med ha. Dock gårter jag inga större tårar över honom.
Nog för att jag är fantastisk (jag jobbar på att vara positiv) men här var det nog mer honom det var fel på, lr ja - hur man nu ser det. Fel för mig
Alla mina pojkar: Återigen, same same ;) fan vi är läskigt lika.
Märtha: Hm,funderar...sprit kanske? Näe sprit är inget bra botemedel. Det blir ju värre då. Nåt som är tvärtemot sprit kanske? Vad nu det skulle va.
Ida: Tja jo klen tröst kanske. Men faktiskt är det det. Han hade lite konstiga prylar för sig som inte var nåt för mig typ. Det insåg han, tidigt. Även fast han gillade mig massor.
Låter krångligt va? Det är det...
Just nu känns det faktiskt rätt skönt, det blev uppklarat typ.

2007-08-20 @ 22:43:33
Postat av: Petra

*kram*
Det var kanske fel för dig.
Fel just nu.

2007-08-20 @ 23:04:44
URL: http://tossans.blogspot.com/

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback