Fixa fixa fixa

Överlev
överlev
överlev


Stark stark stark

Så tänker jag när jag vaknar. Så tänker jag när jag stänger dörren.
Ska fixa.

Men diska.
Näe det fixar jag inte.

Underbara M var här igår. Hon diskade. All min disk.
Så lite. Ger så mycket.

Kommer att ha en tuff tid nu. Men jag har valt rätt. Intalar mig det. Känner det. Ska bara fixa det.
Tur att jag har underbara M och A.
Och mamma.

Och jag fixar. Rätt ok.
Men jag kan inte spela glad och sprallig.
Jag blir nedtonad. Tappar energi.
Det är jobbigt för alla frågar. Speciellt mina kollegor.
Behöver inte att de frågar, jag vill bara klara jobbet. Inga frågor.

Usch. Jag kan fortfarande inte berätta för er.

Ska däremot sluta att titta på Magisterns Facebooksida.
HAN VILL INTE HA DIG.

INSE.


Överlev och gå vidare.

Orkar inte läsa alla era underbara bloggar nu. Saknar dem.
Men jag kommer tillbaka. Var så säker.
Så småningom...

Kommentarer
Postat av: M

Det är starkt att orka tänka så och att orka gå och jobba! Mer än så behöver man inte göra när man är ledsen.

2007-12-03 @ 21:47:28
Postat av: Emm

Vi finns här hela tiden när du vill berätta. Lita på det.
Du är stark!
Kram

2007-12-04 @ 09:05:27
URL: http://emmsvardag.blogspot.com
Postat av: Märtha

Det vänder snart. Jag är säker på det. Och du..varför går man in på deras djävla sidor på Facebook och plågar sig själv?? Jag gör detsamma med en som jag är förälskad i. Ingen vet om det, och jag kommer aldrig berätta. Men fan vad det gör ont att bli dissad..kram

2007-12-04 @ 10:44:54
Postat av: Astriid

Du är jätteduktig som tar dej till jobbet och tänker precis så där. Fortsätt med det. Kram!

2007-12-04 @ 16:40:04
URL: http://diediedarling.blogspot.com

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback