Sprayplåster

Tro det eller ej - jag har öppnat min profil på spray igen. Sjukt va?

Men självbekräftelse är verkligen en snabb smärtlindring. Och allt som funkar är ju bra eller hur?
Ytligt egentligen att man mår lite bättre av att en söt kille skriver att man är söt. Urfjantigt. Men likväl sant.

Ännu knäppare egentligen när jag blev putt för att Magistern sa det.
Du ser bra ut, jag tycker det - men jag är inte förälskad. Inte på rätt sätt.
Då blev jag bara arg.
Men nu, när en okänd fining säger det.
Du är söt.
Då ler jag lite.

Skönt i allt mörkt. Att le lite.
Jobbar på det.

Kommentarer
Postat av: M

Spray är ju onekligen ett himmelrike när det är bekräftelse man behöver;-) Och man kan hitta bra killar där om man bara har ett jäkla tålamod...

2007-12-18 @ 21:38:02
Postat av: Astriid

Lite tröst och bekräftelse kan man väl låta sej få ;) Låter som bra plåster på såren :)

2007-12-18 @ 23:49:45
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: Glimra

Jag gör samma sak då och då när det känns jävligt. Bekräftelsebehov, o yes. Harmlöst? ja ganska faktiskt.
Fortsätt med det om det gör dagarna lättare. Kramar!

2007-12-20 @ 23:02:19
URL: http://glimrablue.blogspot.com/

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback