Usch och fy

Ja usch och fy och blä vad jag är trååååkig.
Det är så att jag tröttnar på mig själv.

Deppa och grina och älta - nu får det fan snart vara nog.

Har inte läst bloggar på ett tag. Dumt så i i helvete. Jag mår ju bra av era bloggar. Så det är slut på det nu. Inteläsningen alltså.
Nu läser jag igen.
Så det så.
Ett av Strawberrys inlägg fick mig till och med att skratta högt. Mindblowing sex... haha.
Ja se där.
Måste läsa ju.


Ja jag har haft en trasig jul.
Ja jag har haft en sugig december.
Ja jag är fortfarande singel och ensam.
Nej jag har inte haft sex på länge. ( Älgen är tillbaka).
Ja jag kan börja grina typ närsomhelst. Gärna om någon frågar hur det är.
Ja jag blir osocial och övertolkar allt mina vänner gör.
Ja jag deppar ihop om jag kommer på något kul jag vill göra och det inte blir så.

Men jag har ju inte dött än.
Dessutom är jag ju fortfarande snygg har jag hört. SD...
Måste börja dejta så jag får ligga lite. Behöver bli av med älgen.

Min killkompis over the internet, Chattkillen, tyckte det med. Ut och dejta med dig, skrev han. Du behöver det. Ragga lite. Och ta hand om dig. Var lite ego.
Han är snäll. Chattkillen. Vi föröker lösa varandras kärleksproblem över msn. Lite sjukt. Men jag mår bra av det.
Han bryr sig.
Intressant.
Men han gör det.

Se det som är bra.
Borde ha det som mantra.
Se det som är bra.
Måste lära mig det.
Kanske kan bli mitt nyårslöfte?

Se det som är bra. (Och sluta för fan att grina hela tiden...)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Äsch - är det grina som du vill så är det grina du behöver.

Finns ingen anledning att lägga locket på... Sure - det är stor skillnad på att bli en martyr men det tror jag inte att du kommer bli. Vi kommer inte att tillåta det. :-)

Kram på dig du fina tjej!

2007-12-28 @ 09:24:30
URL: http://ventileramera.blogg.se
Postat av: Emm

Grina är bra, men i lagom doser :-) Det är ok att grina om man ändå har känslan av att vilja göra ngt bättre. Du kommer fixa detta, du har redan kommit långt :-)

Kram

2007-12-28 @ 11:07:07
URL: http://emmsvardag.blogspot.com
Postat av: Zinnie

Åsa: Ja men jag tycker jag har grinat nog nu. Är less på det. Fast locket på, ja nä det har du nog rätt i - det funkar inte. Tänkte bara må lite bättre...
Kram på dig med =)
-
Emm: Ja jag kommer längre och längre för varje dag som går. Snart så.
Kram

2007-12-28 @ 13:51:15
Postat av: Strawberry Milkshake

Du är grym Zinnie. Tänk så långt du har kommit redan. Och klart som fan att du måste grina, herrejesus, det har ju bara gått några veckor!!

Kram.

2007-12-28 @ 23:15:04
URL: http://blondisthenewsmart.blogspot.com

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback