Dagenefterångest bubblar ut

Jaha, dags att söndagsblogga igen då. Var ett tag sen sist. Men har ju inte varit hemma. Och nu känner jag ett gigantiskt behov av det.

Var ute igår. Hade en snyggkväll. Som blev en fullkväll. Hängde med M ett tag. Sen blev hon fullare och ja var med A. Ville mysa. Drog runt själv. Sprang på J. Han var dryg och tyckte att jag skulle bjuda på öl. Jag skrattade och gav han fingret. Sen senare på kvällen stannar han mig och läxar upp mig???
"Man pekar inte finger åt folk" Ge dig J. Det var ett skämt! Så jag sa det. Att det var ett skämt. Sen gick jag.
Blir så trött på folk som ska tala om för mig hur jag ska vara. Speciellt folk som inte har ett dugg med det att göra. Och det har INTE J. Så jag gick som sagt. Muttrade lite för mig själv och kom på hur dålig han var i sängen. Kändes bättre. Mycket bättre. Tönt.

Träffade en annan kille ute. På vägen in till utestället faktiskt. Tysk. Ja se där. Internationell. Mm men det var han. Jag fångades av honom. Det var något i blicken. Han var söt men ja. Svårt att sätta fingret på det. Det var något som jag gillade i alla fall. Något ja speciellt. Kommer inte  på något annat ord.

Sprang på honom senare. Eller han kom fram till mig. Hängde. Pratade.

Mina vänner stod där. Killkompis M dissade honom direkt. Mest för att han var tysk. Men sen sa han att jag kunde ju inte träffa den där. Han dissar lite väl många av de killar jag träffar. En kille jag träffade på vår semester. Han var för barnslig. Tyckte M. Han var jättesöt tyckte jag.
Tysken. Han var ju tysk. Och ful.
Jag brydde mig inte om M:s dissning.
Vi har varit jättetydliga med att det inte är något mellan oss. Har aldrig varit. Kommer inte att bli. Dessutom har M typ tjej nu.
Så sluta dissa mina killar. Åh.

Släpade med mig tysken hem. Tjoho. Ibland är jag smart.
Det var trevligt.
Han vill gå på bio ikväll.
Simpsons.
Han gick nyss.

Undra om jag ska gå på bio.
Även fast jag inte bryr mig så fastnar M:s ord. Att mina vänner dissar är inte bra. Det stör mig. Mycket. fan jävla dig M. Var du tvungen att säga så?
Han, tysken, känns liksom lite förstörd. Fast så är det ju inte. Men ändå. Dumt.
Men ja jo, jag får se när han ringer sen.
Kanske inte bio idag.
Men tv typ?

Kommentarer
Postat av: E

Han är ju sotis såklart!
Även om det aldrig blir du och M tycker han säkert att det är jobbigt när andra killar inkräktar på "hans" område.
Träffa tysken igen, du och bara du, kan avgöra om han är någon för dig!
Kram

2007-07-29 @ 11:52:23
URL: http://drogen.blogg.se
Postat av: anna

Dax att ta sig ett snack med M?
Jag tycker inte han verkar speciellt schysst när han dissar hela tiden.
Men som E skrev här ovanför...han är sotis. Och det är väl ok, det får man ju vara. Men när det inte känns bra för dig är det nog dags att sätta stopp.
Hejar på att du träffar tysken! =)

2007-07-29 @ 17:13:20
URL: http://www.frusorg.blogg.se
Postat av: Petra

Äh - strunta i vad eventuellt osäkra, svartsjuka M kläcker ur sig...
Får Tysken dig att må bra? Go for it!
*kram*

2007-07-29 @ 19:18:01
URL: http://tossans.blogspot.com/
Postat av: Alla mina pojkar

Nu får du ju uppdatera vad som hände!! Träffades i igen??

2007-07-31 @ 10:03:31
URL: http://minajagochirene.blogg.se
Postat av: Zinnie

Har som sagt inte träffat tysken än. Kanske nästa vecka om jag pallar, orkar, vill.
Ja M ja. Hm. Sotis? Tja vet inte jag. Kanske fast utan att vilja att det ska bli något. Kan man det? Äh jag vet inte.

2007-07-31 @ 22:59:49

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback