Ensam

Hm. Har inte haft lust att skriva. Konstigt egentligen eftersom jag gillar att skriva här. Har väl försökt gömma mig igen. Som vanligt när jag börjar må sådär. Stoppar liksom huvudet i sanden och vill inte göra nåt alls. Sitter mest i soffan och tänker på hur skit allt är.
Så jävla korkat.
Jag tänker att jag inte ska göra något alls. Att jag inte ska hänga med hit eller dit. Att ingen bryr sig. Så är det ju inte. Vet jag ju. Men ändå. Vilket sätt jag har mot mig själv. Urdumt.

Jag kan bli så när jag har för lite att göra. Har varit ledig läääänge nu. Inte så långt kvar. Men ändå två veckor. Beror på hur man ser det. Typ.

Ja så har det varit nu i alla fall. Har inte orkat messa Tysken. Vill liksom att det ska ordna sig av sig själv. Jobbigt att göra liksom. Vill inte göra alls. Vill bli serverad nu. Typ roomservice:
En Tysk var beställd. Varsågod. Här kommer messet.
Så kan jag svara: Ja ställ han där så tar jag det när jag har tid och ork.
Färdigserverat så där bara.

Äh. Jag var ganska kort när han gick. Jag svarade inte på hans mess som avslutades med : cinema antoher time?
Kanske inte är så viktigt för mig då tänker jag. Orkar jag inte bry mig mer så är det väl så. Ungefär.

Åh vilken skitkväll. Skitkväll efter en superdag. Mysko igen.
Eller inte.
Hade en härlig dag med söta kompis A och två vänner till. Utflykt. Titta på slott och sånt. Sol. Glass. Bra.
Skulle gå på bio när jag kom hem. Simpsons. Med underbara kompis M och killkompis A och killkompis M. Vi pratade igår om att vi hittat på för lite ihop det sista. Jag och killkompis M. Gjorde det igår.

Såg fram emot det. Sen när biljetterna är beställda säger killkompis M : Jag beställde fem biljetter.
Jag: Jaså? Vem mer?
M: Ja hon jag träffar.
Jag tänker: VAD I HELVETE. Fan heller att jag tänker gå på dubbeldejt som ett femte hjul. Kanske kan tyckas barnsligt. Men jag fixar inte. Hade kanske klarat att gå med underbara kompis M och killkompis A. Typ. Men inte det här. Fy. 
Sa till killkompis M att jag hade ångrat mig. Blev trött sa jag.
Så jag avbokade. Kände mig snuvad på mina kvällsplaner. Blev putt. ledsen. Kände mig ensam.
Ensam. Ensam. Ensam

ENSAM.

Kommentarer
Postat av: Alla mina pojkar

Vi borde slå våra påsar ihop du och jag. Fy fan! Jag tror det är vädret. Skyller allt på vädret. Höstdeppig redan i juli liksom. Kul...

2007-08-01 @ 09:01:25
URL: http://minajagochirene.blogg.se
Postat av: Petra

Jaa... jag skulle nog också platsa i den klubben.
*sucka*

2007-08-01 @ 09:25:41
URL: http://tossans.blogspot.com/
Postat av: Märtha

Din killkompis M låter som min kompis Robert. Dissar alla jag träffar. Jag förstår inte varför. Men det är inte direkt uppmuntrande.

2007-08-01 @ 16:56:14
URL: http://biancas.blogg.se

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback