Fjärilar

Woaaa

Jag har gjort det.

Bokat.

Han kom till msn. Sa att han alltid ville att jag skulle komma. Att jag alltid var välkommen till honom.
Jag skrev att jag undrade ifall det skulle kännas likdant som för två år sen. Han skrev. Jag vet att det kommer att kännas likadant. Vet du?
Jag skrev. I Hope so.

Jag åker.

Min mage har just nu ca 15 miljoner fjärilar i sig. Lite jobbigt att stå faktiskt.
Shit.
Jag gör det.

Inte vara rädd var det ju. Inte sitta sur och grinig var det. Våga lite.
Fuck yeah.

Kommentarer
Postat av: Victoronia

Ja, fuck yeah! Modig du är och du....LYCKA TILL!!! :D
När åker du????

2007-07-24 @ 00:37:47
URL: http://victoronia.blogg.se
Postat av: Zinnie

Jag skulle åkt nästa fredag. Kan fortfarande boka igen om jag vill, men vet ej om jag vill som sagt. Modig. Jo. I tio minuter typ.

2007-07-24 @ 18:59:58

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback