Rolig läsning till mig =)

Nytt inlägg igen. Åker snart på semezter (undra hur många gånger jag skrivit det???) och vill ju ha lite kul att läsa när jag kommer hem. Så. Jag gör som Glimra , kopierar listan som gått runt hos många bloggare. Kanske lite tjatig nu. Men som är jättekul att läsa.

Svara på de frågor du vill, vore kul.

1. Hur gammal är du?
2. Var bor du?
3. Civilstånd?
4. Sysselsättning? (Jobb, arbetslös, plugg, pensionär?)
5. Hur länge har du läst min blogg?
6. Nämn fem andra bloggar som du besöker regelbundet.
7. Nämn i tur och ordning tre filmer/böcker/musikartister du gillar.
8. Har vi träffats IRL (in real life) någon gång (och i så fall var)?
9. Vad är det som gör att du läser min blogg?
10. Minns du något inlägg som du tyckte särsklit bra/dåligt om?
11. Vilken var den första blogg du fastnade för?
12. Vilken är din favoritprodukt på systembolaget?

Som sagt, kommer bli grymt glad av att läsa många inlägg sen.
Make my day!


Kommentarer
Postat av: ada

1. 31
2. Sthlm
3. Singular
4. Jobb
5. En vecka
6. Ozzy, Syrransgranne, Jeppo.
7. Festen/Snabba Cash/Tinariwen
8. Det tror jag inte
9. Singeltema :)
10. nej
11. Ozzy
12. Malbec, rött Argentiskt vin.

2007-07-04 @ 22:55:22
Postat av: Glimra

1. 25
2. Estocolmo
3. Singel, singel, singel
4. Jobbar mä data
5. Sen starten, tror jag?
6. Emm, Kunken, Bara en tjej, Alla mina pojkar, Superquinnan osv...
7. Det stora blå/Jack/Rammstein
8. Nix, men kanske vimlat omkring på samma ställen utan att veta om det?
9. Same as mine but different. Gillar den, du är rolig. :)
10. Spraydate, som sagt.. alltid roligt. :)
11. Döskallegänget
12. Alla typer av vin

2007-07-08 @ 19:25:20
URL: http://glimrablue.blogspot.com/
Postat av: someone

1. 16
2. roslagen
3. singel
4. pluggar (knappt)
5. sen feb 08, men tänkte läsa lite ifrån början nu
6. --
7.
8.nope
9. det du skriver påminner om en tjej jag gillar, (stilen, inte livet =P)dessutom påminner ditt singelliv ngn tv-serie, så typiskt, roligt att läsa om, (no offense ;)
10. många bra
11. zinnie.blogg.se
12. too young =(

2008-04-25 @ 19:24:41

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback