Skicka eller inte skicka...

Jahapp, söndag och nu är Hultsfred slut - men hans telefon fungerar fortfarande inte? Skulle vara skönt att veta, är han intresserad alls liksom?

Hade en långt telefonsamtal med min underbara och förstående mamma, hon tyckte att jag skulle vänta tills imorgon och då skriva ett mess. Jag skulle skriva typ " Hej XXX, hoppas det var roligt. Har inte hört av dig eller fått något svar, hoppades på att vi skulle höras eftersom du sa det - men jag kanske missförstod dig?  Kram"

Hm ska jag skicka det där? Jag lämnar ju en öppning för att säga ja och nej - målar inte inte mig i något hörn och kan heja på honom i fortsättningen även om han säger nej. Är det för kort? Vill ju inte uppfattas som sur, men ändå vill jag veta om jag gör bort mig helt när jag messar honom och om jag missuppfattade honom sååå totalt. Dessutom vill jag inte gå och tänka på det här hela sommaren - då blir det ju jobbigt till slut. Kan ta ett nej, trist tråkigt, men ändå, då vet jag.

Kommentarer
Postat av: Alla mina pojkar

Gaaah det där e alltid ett dilemma.. Ska jag ska jag inte?? Jag har avbsolut inga bra råd att ge, gå på magkänsla. Vänta en dag till och hör du fortf inget så messa eller radera hans nummer. Lättare sagt än gjort dock. Fråga mig, jag är expert på att misslyckas inom området he he..

2007-06-19 @ 22:00:18
URL: http://minajagochirene.blogg.se

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback