"Det där"

Jag har världens bästa killkompisar. Två kanonkillar som jag alltid har kul med, de får mig att känna mig rolig smart och snygg med - de har inga problem att säga det. Varför kan jag inte bli kär i nån utav dem istället? Skulle ju bli skitbra, vet ju redan att jag gillar dem.
Ja just det, "det där" finns inte. Det där, vem uppfann det där? Jag och en annan kompis hade en teori att han där uppe satt och pekade ner och sa han, inte han, han, inte han... Man kan ju faktiskt undra ibland. Hur vet man liksom om han har det där? Ja man känner ju sig sådär lite extra pirrig, vill vara nära, ja det klaffar. Visst kan en kille vara snygg, rolig, attraktiv och allt så - men saknas det där kan det ju ändå aldrig bli nåt. Sen kan man ju vilja ha nån som man egentligen inte fattar vad man ser hos, en kille som inte har allt det andra, men har DET DÄR.
Skulle vilja ha en definition på det där och dessutom en vägbeskrivning till de killar som har det där. Finns det någon karta att köpa någonstans? Tips mottages tacksamt.

Förresten så hörde han inte av sig. Strunt samma, ska ut ikväll, kanske hittar någon med det där?

Kommentarer
Postat av: Glimra

Lycka till på jakten :) Vet inte var kartan finns, men om du hittar nån sån kan du väl hojta till... :)

2007-05-25 @ 19:03:32
URL: http://glimrablue.blogspot.com/
Postat av: Zinnie

Ingen karta hittad...kvällen slutade med att jag hängde men mina killkompisar (som vanligt) m. fl. och gick hem. Skit just nu eftersom jag vill ha sex... Undra om några gamla kan ställa upp...Shit vad desperat jag är, suck.

2007-05-26 @ 00:11:52
Postat av: Alla mina pojkar

Du är inte ensam om att bli lite smådesperat.. Men vafan SKIT i det! Alla förtjänar vi vild sex då och då ;) Jag försökte ta ut mitt på träning men så hookade jag ju med Skolkatalogs... och efter det vill jag bara ha MEEEEEER!!!! Drygt..

2007-05-27 @ 15:10:33
URL: http://minajagochirene.blogg.se

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback