Recycling

Jag känner mig själv allt för väl. Nej, jag träffade inte fotbollsspelaren (lika bra det), letade efter honom hela kvällen. Nja iaf ända tills... Just det ända tills ett annat gammalt ragg dök upp, eller vad man nu ska kalla honom. Jag kallar honom J. Vi träffades för exakt ett år sen (mysko sammanträffande), jag var jätteintresserad och han verkade vara det med. Men sen när vi för femte gången hade bestämt att vi skulle ses och han återigen ställde in - så tröttnade jag och la ner. Han forsatte att messa mig lite då och då under sommaren, men jag svarade inte alls eller ganska avmätt. Sen har jag knappt sett honom på ett år, mer på avstånd nån gång. Tills igår. Där stod han på dansgolvet och jag såg hur han och hans kompisar kollade in mig. Sen går han förbi mig när de går därifrån och hejar på mig och lägger armen runt midjan när han går förbi och tar tag i min hand lite sådär så man känner att det är nåt. Suck. Tunnelseende.
Sen syns vi senare i baren - han kommer fram och vi pratar. Jag känner mig väldigt modig och ärlig och tänker att här ska jag minsann säga hur det var. Jag har vissa problem med det annars faktiskt - typ aldrig erkänna att man blivit dissad. Men inte igår. Ärlig och rak - japp det skulle jag vara.
Jag frågade honom : Vad hände egentligen förra sommaren?
Han: Ja det undrar jag med.
Jag : Men det var ju faktiskt du som inte hörde av dig
Han: Var det så? Du var lite ointresserad ju.
Jag: Nä, så var det inte. Jag ville ha dig och du dissade mig. Du ställde ju in hela tiden.
Han: Men jag var ju hemma hos dig flera gånger, men du var inte hemma.
Jag: Men det var faktiskt ändå du som dissade mig. Varför? Jag gissade på att du hade tjej.
Han: Ja men det var mycket, jag renoverade ju min lgh och det var rörigt. Därför ville jag inte ha hem dig. Men du var ointresserad och kort när jag messade. Jag ville visst träffa dig.
Jag: Dålig ursäkt, du hade ju redan dissat mig innan. Hade du tjej?
Han: Nej det hade jag inte - men det finns en sak som jag inte berättat. Min polare träffade en tjej i samma veva och hon var sjukt lik dig. Jag trodde ett tag att det var du - så jag gjorde bort mig för henne. Hon blev arg på mig, sen slutade min polare att träffa henne.
Jag: Eh jaha, så du menar att du visst ville träffa mig, men gjorde inte det eftersom din kompis träffade en tjej som såg ut som jag?
Han: Eh, ja typ. Jag trodde det var du först.

(Bör tilläggas att hans kompisgäng står tre meter längre bort och kollar på oss hela tiden och flinar. Jag frågar honom om de vet vem jag är och det säger han att de vet. Bra?)

Ingen idé att fortsätta på konversationen, frågan är om han talar sanning. Kan det vara så? Att hans polare faktiskt träffade nån som var lik mig och att det blev knäppt för honom att träffa mig? Vill tro på det, men kan ändå inte låta bli att undra om han drog en lögn. Sjukt utstuderad lögn isf.
Jaja - det hela slutade ju såklart med att jag följde med honom hem, jag var ju bara tvungen att få se hur lägenheten såg ut. Eller hur?

Jo då jag sov där, kanonmysigt. Han har definitivt det där och är hur bra som helst att hångla med. Sexet var inte lika bra, men jag dör inte. Låg och myste hela morgonen i hans säng och snackade, väldigt avspänt. Shit jag gillar honom. När jag skulle gå så sa jag att jag inte hade hans nummer längre, han hade inte mitt heller, men att han kunde få mitt igen och att det skulle bli spännande och se om han hörde av sig den här gången...(med en aning sarkasm i rösten - inte för mkt dock). Sen fick jag en kram och lite mys innan jag gick.

Så där ja, återanvändning är ju miljövänligt har jag hört, men är det hjärtvänligt? Jag ligger redan i underläge här, han dissade mig sist - kan lika väl göra det igen. Det blev inget förra sommaren så hur stora är oddsen för att det ska bli något nu??? Fan, varför kommer de alltid tillbaka, alla mina spöken. De kommer tillbaka och väcker något jag trodde jag hade stängt av för längesen, väcker och river upp gör de.
Ja så nu kommer jag gå och titta på mobilen sisådär var tionde minut ifall han hör av sig. För jag vill ju det. Undra om han gör det?

Kommentarer
Postat av: Alla mina pojkar

He he välkommen till klubben! Jag lyckas också springa på massa "föredettingar". Bland annat igår ju. Nu var det inte på krogen och jag var rätt så nykter och var ute med mamma. Hade jag däremot druckit hade jag nog gått fram o pratat med honom o då hade jag nog inte vaknat ensam så som han spanade. Jag vet inte om ajg är glad eller ledsen över det. Det känns ju som om vi är "kvitt" så jag hade nog gett honom en chans till eftersom han är läskigt snygg he he..

2007-05-27 @ 15:05:58
URL: http://minajagochirene.blogg.se
Postat av: Glimra

De kommer tillbaka, och den här gången verkar det ju faktiskt lite spännande :) Härligt med mys och kramar, det var mer än vad jag fick den här helgen tyvärr... :/

2007-05-27 @ 17:39:52
URL: http://glimrablue.blogspot.com/
Postat av: Zinnie

Ja det är spännande, min mobil går nog sönder av allt tittande efter mess just nu, borde göra nåt istället. Vågar inte riktigt hoppas, ni vet hur man är...

2007-05-27 @ 17:44:30
Postat av: Zinnie

Vad tror ni då? Drog han en lögn eller var det sanning det där med polarens tjej?

2007-05-27 @ 17:46:11
Postat av: Alla mina pojkar

Alltså det låter lite konstigt. Vad e det det för förklaring liksom? Jag fattade den inte riktigt :S Men det är klart den kan vara sann, om än underlig haha!
Absolut är det nice att bli spanad på ibland men grejen är att jag just nu känner att jag visst hade kunnat hooka med honom igen och se om han förändrats. Inte alls smart.. Som tur är så fanns inget mobilnummer på hitta.se. Och den här gången ska jag INTE forska. Det finns ng en mening med allt.. Kankse...

2007-05-27 @ 19:44:44
URL: http://minajagochirene.blogg.se
Postat av: Zinnie

Ja visst är den knäpp? Jag fick fråga flera gånger för att fatta, vet ej om jag gjorde det. Vad han menade var att han först trodde att jag var den tjejen som hans polare började träffa och sen när han fattade att det inte var jag så tror jag han menade att det blev för skumt för honom att jag var så lik henne. Tror jag.

2007-05-27 @ 20:51:54
Postat av: Alla mina pojkar

Nä inte på han från igår. Men skolkatalogskillen letade jag länge och väl efter. Hade det inte varit för jobbet hade jag aaaaldrig fått tag i hans nummer hahaha..

2007-05-27 @ 21:57:58
URL: http://minajagochirene.blogg.se
Postat av: Alla mina pojkar

Ja hoppas att han talade sanning iallafall, annars är han en riktig tönt haha!! Men skit i det, se om han ändrat sig och är nåt att ha vetja :)

2007-05-27 @ 22:37:20
URL: http://minajagochirene.blogg.se
Postat av: Zinnie

Ja jag hoppas med. Massa, tyvärr. Annars - helt klart tönt, supertönt. =)

2007-05-28 @ 12:37:00

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback