Tänker för mycket?

Hm ny insikt, am I trying to hard? Har också en smygande känsla av att jag har ett nästan för sjukt behov att att saker skall hända, hela tiden. Nästan ett bekräftelsebehov. Mysko, eftersom jag inte är sån, egentligen. Har jag blivit sån nu? Förresten har jag inte hört något av den senaste dejten, tålamod vad är det?
Man kanske borde lyssna på de där duktiga kompisarna som säger massa moralkakor om att "du borde kanske ta det lugnt och inte träffa nån på ett tag..?" Men jag v i l l ju inte det. Näpp jag tänker inte vara duktig, tänker inte ta det lugnt och vara en fin flicka. Jag vill ha och tänker ha. Så det så.
Det är inte så att jag är rädd för att vara ensam, gillar det ibland, har en sjukt bra vänskapskrets - men jag vill ju kramas, hångla, ha sex. Typ jämt nu för tiden. Tänker kanske på allt alldeles för mycket? Sluta tänka så mycket då alltså. Nästa steg, jag jobbar på det.

Kommentarer
Postat av: Glimra

Jag har samma behov och tänker säkert också alldeles för mkt. Och nu har jag koll på din blogg också :) /Glimra

2007-05-23 @ 21:21:42
URL: http://glimrablue.blogspot.com
Postat av: Zinnie

Kul att du tittade hit =). Ja tänk om man kunde stänga av den funktionen i hjärnan, om så bara för en stund. Går för övrigt skitdåligt att sluta tänka just nu.

2007-05-23 @ 21:32:08
Postat av: Alla mina pojkar

Jaghå¨ller med dig!! Vissa perioder så tänkerman knappt på att
man är "ensam" alls medans man ibland inte kan tänka på NÅT annat. Den senaste tiden har jag mest haft "lösa förhållanden" som inte riktigt har varit på allvar och efter Bartendern och Polisen så lajag mer eller mindre ner projektet och började fokusera på mig själv. Sen började drömmarna dyka upp. Först inkluderade dom killar som var "aktuella" men sen smög sig Han in. Han som jag inte kan glöämma och som det var omöjligt att fortsätta med. Sådan kärlek har jag för längesen gett upp hoppet om att få uppleva igen, men varför VARFÖR måste man DRÖMMA om dom när man lyckas förtränga dom så himla bra i vaket tillstånd?? Skit..

2007-05-24 @ 11:52:28
URL: http://minajagochirene.blogg.se

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback