Vem är den där "alla andra" egentligen?

Jahapp, som om jag väntade på att han skulle messa? Näe, inte ett dugg. Han kom hem igår - senaste dejten.
Där var han på msn och jag väntade nog miiinst i en halvtimma innan jag skrev. Typ enkelt bara, hej och så. Svarade han? Nej då. Inte alls. Så nu har ju jag bestämt mig för att lägga ner honom.
För finns det något som är värre än att vara singel när man vill hångla så är det att bli dumpad, få ett nej. Har insett att jag har en viss rädsla för det, som om det är prestige i det. Nä du mig kan du minsann inte dumpa. Tänk vad alla andra skulle tycka, alla andra...varför tänker jag så jämt? Vem fan är alla andra? Jag är så puckad ibland. Kan ju säga till mina vänner att de skall göra som de känner och att man ska stå för sig själv och att alla andra alltid har för fullt upp med sig själva för att märka vad alla andra gör.

Nä nu skiter jag blankt i alla andra och hoppas att han messar ikväll. Jag är ju en pudding, ett kap liksom juh. Å messar han inte, ja his lost. Be strong!

Kommentarer
Postat av: Glimra

Ja det är konstigt hur man håller på och oroar sig för vad andra ska tycka. "Alla andra" är ju säkert likadana dessutom, och har inte tid att fundera så mycket på en själv som man gärna vill tro, precis som du säger.. Hörde han av sig igår?

2007-05-25 @ 08:38:17
URL: http://glimrablue.blogspot.com/
Postat av: Zinnie

Nopp, inget pling på msn. Jaja han var ju ändå kort, hm ;)

2007-05-25 @ 16:51:16

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback