In a relationship

Länge leve Facebook!
Ibland kan sånt som Facebook vara bra. Till exempel om man undrar om man är ihop eller ej. Man ändrar bara sin status till " In a relationship".


Magistern har ändrat sin status...Till "In a relationship". Borde nog ändra min med. Eller jag ska ändra min med. För vi är ju det nu. Ihop.
Känns konstigt bekvämt. Lugnt liksom. Det är vi nu. Jag och Magistern. Sjukt. Men bra. Tänk att jag skulle gå och bli ihop med någon.
Eller inte bara någon. Magistern.
(Ser ni hur jag ler? Stort.)

Det är skillnad på det jag och Magistern har och mina tidigare förhållanden.
Piloten. Vi var kära. Tokkära. Men han gick liksom och väntade på när det skulle ta slut. Det var som om han tänkte redan från början att det tar slut, förr eller senare. Och det märktes. Även fast jag förnekade det. Man gör ju lätt det. Han ville inte umgås med mina vänner - dåligt tecken. Han ville inte visa att vi var ihop när vi var bland folk. Om det nu inte var så att vi var ute och någon stötte på mig. Då gick det. Dumt.

M. Hm. Han. Ja. Det var dömt från början det med. Jag och hans vänner. Nej. Funkade inte. Eller han tog aldrig med mig för vi levde i två helt olika världar.

Magistern och jag.
Vi lever i samma värld. Vi trivs med samma slags människor. Vi skrattar åt samma saker. Vi håller varandra i handen för att vi vill vara nära. Inte för att visa eller inte visa. Utan för att det är så skönt.
Å vad jag gillar det här.
Jag blir en gladare människa.
Jag blir en trevligare människa.
Jag mår bra.

Jag är kär.
And no longer listed as single...


Kommentarer
Postat av: nollniotolv

Skitglad för din skull Zinnie!

Tack för tipsen men nollniotolv is a bad girl :(

2007-11-12 @ 19:29:42
URL: http://nollniotolv.blogg.se
Postat av: M

Vad skönt när killar gör sådär;-) Är också väldigt glad för din skull!

2007-11-12 @ 21:31:58
Postat av: Strawberry Milkshake

Hurra!!

2007-11-12 @ 22:36:34
URL: http://blondisthenewsmart.blogspot.com
Postat av: BM

Du är girlfriend material. Kram

2007-11-13 @ 18:58:37
Postat av: Ida

Vad säga? Annat än congratulations! ;) Jag har numera en till blogg, en "mansblogg", min gamla finns kvar men jag vill nog vara lite mer anonym.. Så om du vill finns jag även på: diediedarling.blogspot.com

2007-11-13 @ 22:22:40
URL: http://hallonglasvinge.blogg.se
Postat av: lostthere

Jag ändrade också min status på Facebook för ett tag sedan....men jag kan ju erkänna att det var mycket för att jag börjar bli less på alla tjejer som flörtar med mig där, syrrans gamla kompisar och en massa personer som jag bara råkade ha deras epost.
Men nu skulle jag självklart ha gjort det för jag älskar henne.

2007-11-14 @ 08:29:00
URL: http://lostthere.blogspot.com/
Postat av: Bara en tjej...

Hurra! Zinnie är BUNDEN!!!! Grattis tösen, det förtjänar du verkligen. Föräldrarnas godkännande nästa då...

2007-11-14 @ 15:00:14
URL: http://baraentjej.blogg.se
Postat av: Alla mina pojkar

Åh härligt!!!

2007-11-14 @ 21:18:27
URL: http://minajagochirene.blogg.se

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback