Kul

Utmaningar tas här på allvar, Glimra och Emm här kommer det! Dessa två flickor utmanade mig...

Regler:

1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta sju sanningar om dig själv.
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

Mina sanningar:

1. Jag har legat med mer än 30 personer.

2. Jag brukar peta i näsan när ingen ser och att pilla ut stora snorbusar känns bra. Läbbigt va?

3. Jag smygröker så fort Magistern inte är i närheten, men inför honom så " feströker" jag bara.

4. Jag har varit otrogen, bara hångel dock - men det har hänt två gånger. Längesen men ändå dumt.

5. Jag älskar att klämma blemmor och pormaskar och kan stå lääänge vid badrumsspegeln och bara massakera mitt ansikte. Tur att jag har bra hy.

6. Jag kollar varje dag hur många läsare jag har på min blogg och känner mig nästan lite stött när det är för få.

7. När jag kollar på kort är jag bara intresserad om jag är med på bild, handlar det inte lite om mig är det inte kul.





Jag utmanar;

Ida
lostthere
Drogen (E)
nollniotolv
LillaStoraJag
Petra
Strawberry

Kom igen, våga ta utmaningen =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha! Snorkråkor är ju najs ;) Jag har tagit din utmaning på allvar och nu lagt ut mej halvt om halvt på min blogg :P

2007-11-04 @ 18:52:10
URL: http://hallonglasvinge.blogg.se
Postat av: E

svar på utmaningen kommer så småning om...om du vågar läsa

2007-11-04 @ 19:46:30
URL: http://drogen.blogg.se

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback