Allt på en gång

Alltså det är så typiskt.
Först är det stiljte på killfronten på hur länge som helst. Rena öknen och ingen är intresserad.
Sen.
När man träffar någon. Som jag träffade Magistern. Då så flockas de. Eller är i alla fall fler.
Varför är det så?

Som i fredags.
Magistern kom ju till min fest. Efter sin fest. För att jag ville att han skulle komma. Himla bra.
Men precis innan han kom så såg jag Bandykillen.

Bandykillen är en söt och trevlig kille jag sov med nån gång förra året. Vi flirtade på krogen och jag var nog lite intresserad. Men han visade inte så där jättemycket intresse tillbaka, så jag tröttnade.

Men nu. Ja nu var jag tydligen intressant. För han kom fram och gav mig tusen komplimanger minst. Han såg till att vara där jag var, hela tiden. Sen kom ju Magistern.
Jag var trevlig mot bandykillen, men jag hade ju Magistern i huvudet. Så jag var ju med Magistern såklart. Vi dansade ett gäng.
Bandykillen kände då ett plötsligt behov av att gå fram till mig en gång i kvarten och tala om för mig att jag minsann var finast på hela stället. Att jag var jättesöt, underbar och ja hela konkarongen. Typiskt.

Men jag var ju med magistern, det vet ni ju. Förresten hånglade jag på krogen igen. Med Magistern såklart.

Sen igår. Då messade sms-flirten. Han skulle visst åka förbi här i veckan och undrade om erbjudandet om kaffe stod kvar. Hm.
Jag har inte svarat än.

Förresten så sov jag hos Magistern i lördags också. Vi myste i soffan hela söndagen med.
Kanon.

Fnitter...

Kommentarer
Postat av: Glimra

Om det fortsätter så här så får du överlåta någon av dem till mig... :) Skämt åsido så brukar det funka sådär... Fattar verkligen inte varför de ska komma på en gång, kan de inte sprida ut sig lite?

2007-10-15 @ 21:52:05
URL: http://glimrablue.blogspot.com
Postat av: lostthere

Ketchup effekten.........
Fan vad roligt för dig Zinnie.
Skapa inte nå drama nu....eller gör det så blir det roligare att läsa bloggen....ja bara skoja.

Fan vad vi ska ha roligt och hångla nu Zinnie.
Länge leve hångel och mys.

2007-10-16 @ 09:21:47
URL: http://lostthere.blogspot.com/
Postat av: BM

Jag har läst ngn gång att det beror på att man utstrålar lycka. Det gäller iof inte sms killen, men ändå.

2007-10-16 @ 18:54:27
Postat av: E

Det är nåt med det där. Knepigt.
Men skäönt för dig att bli uppvaktad. Sånt är really nice! Reaaally nice!

2007-10-16 @ 22:35:48
URL: http://drogen.blogg.se
Postat av: nollniotolv

Tror definitivt att det beror på att du utstrålar något. Förmodligen självkänsla. :)

2007-10-17 @ 00:48:37
URL: http://nollniotolv.blogg.se
Postat av: Alla mina pojkar

Jag håller med övriga, de brukar komma i flock eller inte alls. Till mig väljer de att inte komma alls.

2007-10-17 @ 12:19:42
URL: http://minajagochirene.blogg.se
Postat av: LillaStoraJag

Ja men visst är det typiskt! Lycka till med Magistern! *inte avis* ;)

2007-10-17 @ 17:51:33
URL: http://www.solrosor.blogg.se
Postat av: Zinnie

Glimra: Ja jag mailar över några till dig, Bandykillen är rätt söt...;)
Ja sprida ut sig lite vore önskvärt, fast nu vill jag bara ha en.
lostthere: Ja länge leve hångel! Inget drama blir det, jag vill bara ha rosenrött nu tack.
BM: Ja det har du nog rätt i, att man gör. Typsikt är det i alla fall - men spelar ingen roll nu =)kram
E: Really nice är det. Tycker du kan få really nice med.
nollniotolv: Mmm det har du nog rätt i.
Alla mina pojkar: Snart, snart...tålamod vännen, tålamod. Det är ju nåt med den här hösten - och den är inte slut än.
LillaStoraJag: Tack!!! Var inte avis ( fast jag vet att man är), positivt, positivt...=)

2007-10-18 @ 22:03:27

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback