Ingenting, först kom ingenting...

...sen kom ingeting, ingenting... (gillar den låten),

Har inte skrivit på några dagar nu, inspirationen har liksom inte inte infunnit sig. Kändes bara tomt typ. Inte så att jag är nere eller så. Det fanns bara ingenting. Ingenting att skriva om. Livet bara rullade på och dagarna gick.
Ni vet sådär eko typ. Så är det ibland.

Men nu så.
Nu är det helg igen.
Helg är bra.
Sjukt vad man tänker på helger egentligen.
Vad gjorde du i helgen?
Helgen var så bra.
Nu är det snart helg igen, tänk vad veckan går fort.
Vad skönt med fredag, nu är det helg.
Ja men det är ju helg.
Suck nu är helgen snart slut.

Och så börjar det om...
Borde komma någon studie snart om helgens betydelse för människor. Kanske redan finns en?

Som sagt nu är det i alla fall helg. Bra. Mycket bättre än förra fredagen då det var synd om mig.
Idag händer roliga saker. Idag ska jag gå och kolla på en rolig match sen blir det öl med mina vänner.
Tänk först massa folk på matchen, killar som spelar och sen spana på krogen. Kul. Kul. Kul.

Sen blir det ju lördag. Då ska jag på fest. A fyller år och ska ha fest. Ska bli roligt.
Jag ska ta på mig min skinnkjol och vara het precis som för två helger sen. Jag ska flirta, skratta, dansa och vara en rolig, spännande och snygg singeltjej.

Tjo!

Fast den här gången ska jag undvika Yogibjörnar...

Kommentarer
Postat av: LillaStoraJag

Det gör du rätt i!

2007-10-05 @ 20:00:49
URL: http://www.solrosor.blogg.se
Postat av: Zinnie

LillaStoraJag: =)

2007-10-07 @ 17:59:19

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback