Parmiddag

Parmiddag. Bara ordet har gett mig allergiska utslag...har gett mig? Hm. Vet inte hur det är nu.

Vi var och fikade hos Magisterns kompisar idag. Ett par. De har två barn och har känt Magistern länge. Det var trevligt, inte alls konstigt. Även fast jag känner mig som objektet. Nu ska hon visas upp. Se. Titta. Jo.
Men äh. Det kändes rätt avslappnat.

Sen precis innan vi skulle gå så säger tjejen. Ja nu kan vi ju ha parmiddagar och ler.
Mm säger jag.
Magistern skrattar lite. Jo.

Parmiddagar?
Är det jag?


Förresten messar fortfarande det där tjejnamnet till honom på msn och oj vad hon flörtar med honom. Jag gillar INTE.
Han svarar snällt och så utan att antyda något. Varken åt det ena eller andra hållet.
Kan han inte hinta henne.
Du ingen idé längre.
Å.

Kommentarer
Postat av: nollniotolv

en del killar har en tendens att knyta nya möjligheter till sig innan de bestämmer sig för EN. Han vågar kanske inte säga till henne än att han är upptagen med dig..ge det lite tid..

..fast jag hade självklart heller inte gillat det!

2007-10-31 @ 20:11:39
URL: http://nollniotolv.blogg.se
Postat av: Strawberry Milkshake

Nä Zinnie, sluta upp med att läsa hand msn-historik. Njut av det som är nu!

2007-11-01 @ 19:21:34
URL: http://strawberrymilkshake.blogspot.com
Postat av: Bara en tjej...

Nu är ni tillsammans på riktigt, bara så du vet!

2007-11-06 @ 09:20:03
URL: http://baraentjej.blogg.se

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback