Buss-span

Så, nu är jag redo för lite positivitet. Bra va?

Har varit rätt mycket stiljte på killfronten. Man skulle faktiskt kunna säga att det inte varit nåt alls. Rena öknen. Sahara hos mig alltså och definitivt inga hotnights alls.
Inte så kul. Eftersom man mår bra av att spana lite. Jag har inte orkat spana. Har ju deppat.
Men nu så har jag börjat spana igen, skitbra tycker jag. Inte deppa - spana istället.

Spanar på bussen...
Jag åker buss till jobbet varje dag. För det mesta är det bara konstiga människor som jobbar i det konstiga industriområdet min buss passerar på vägen till mitt jobb. (Skönt att jag klassar mig själv som så himla normal...)

De kan visserligen vara rätt roande. Människor kan det ibland.
Det är han med jackan. Han har en ljusblå jacka på sommaren och en beige på vintern. Och så har han sidbena fårn örat typ. Kul.
Sen är det han som luktar illa. Shit. Ni vet sådär gubbe. Skit om man råkar hamna bakom honom, då blir det till att andas åt sidan typ.
Det är den lilla korta tjocka tanten i mysbyxor som borde kasserats för länge sen, men hon gillar dem tydligen efter som hon har dem JÄMT.
Förutom några till av samma kaliber brukar bussen även invaderas av gymnasieungdomar som åker en hållplats. EN hållplats. Lata jävlar. Förresten så kan jag inte minnas att man var så korkad när man gick på gymnasiet. Suck. Men man glömmer väl. Haha.

Sen har vi den söta killen. =)
Han dök upp för typ två - tre veckor sen.
Snygg klädstil, snygga jeans med stora fickor som sitter sådär snyggt ni vet.
Vi kollar in varandra varje morgon. Imorse fick jag nog nästan ett leende. Ha.
Han är sådär lite charmigt söt. Man vill liksom rufsa lite i håret, gå långa höstpromenader, dricka te och mysa i soffan med honom. Han är visserligen lite kort. Men jag tror nog ändå att han inte är kortare än mig.
Försökte jämföra imorse. När han gick av så kollade jag. Och sen när jag gick av försökte jag kolla om jag nådde längre än vad han hade gjort vid dörren. Jag är verkligen skadad.

När han sitter på bussen sitter jag där och myser lite liksom. Av att han sitter där.
Haha.
Jag är puckad.
Men det är ganska kul.

Och bussresorna till jobbet blir så mycket roligare.

Kommentarer
Postat av: lostthere

Ja man kanske skulle bussa lite mer. Men jag åker ju mest bil eller går.
Uppdrag.
Zinnie nästa gång ska du ge honom ditt telefonnummer.

2007-09-07 @ 08:17:57
URL: http://lostthere.blogspot.com/
Postat av: Alla mina pojkar

Åh men vad mysigt!! Jag vill också ha ett span. För tillfället händer det NADA hos mig just nu. Inte ens nån störig idiot från förr som hör av sig. Alltid måste man gnälla på nåt tydligen haha!

2007-09-07 @ 12:45:53
URL: http://minajagochirene.blogg.se
Postat av: Ida

Men mys på för tusan :) Lite oskyldigt flörtande är ibland trevligare än verkligheten :P Jag vill också flörta lite, haha. Är du också lång i strumplästen? Jag brukar nämligen alltid kolla in längden och vill inte ha kortare, är 177 själv.

2007-09-08 @ 13:55:57
URL: http://hallonglasvinge.blogg.se
Postat av: E

Jag bara ler när jag läser...

2007-09-08 @ 22:08:19
URL: http://drogen.blogg.se
Postat av: Glimra

Fabulous med busspan, det vill jag också ha. En av nackdelarna med att promenera till jobbet... :/

2007-09-09 @ 20:18:02
URL: http://glimrablue.blogspot.com/
Postat av: Zinnie

losthere: Uj vilken utmaning. Shit det vågar jag nog inte. Men jag ska le ordentligt nästa gång, det är väl en ganska bra grej?
Alla mina pojkar: Ja man gör ju sitt bästa för att vaska fram Span...Livet blir lite bättre liksom.
Ida: Japp. Lång minsann är jag, 175 - då kollar man längd.
E: =)=)
Glimra: Ja buss-span är bra. Men twonightsstands som pratar engelska är inte så illa det heller ;)

2007-09-10 @ 19:11:36

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback