Host

Helg. Så skönt. Äntligen är det helg och jag mår bra. Det är tungt med mm, men det plågar mig inte. Känns ok.
Mitt största problem nu är en trevlig förkylning som har satt klorna i mig. Åh liksom. Nu när det är helg, jag ska få besök av en kompis från min hemstad. Jag ska ha fest för mina vänner och fira mitt inträde i medelåldern ( som min morbror så snällt och omtänksamt sade).
Det är då fan ju.

Nån som har nåt bra tips mot förkylning som inte innefattar:

- gurgla med saltvatten ( har gjort)
- gurgla med jodopax ( skulle aldrig, bläk vad äckligt)
- äta c-vitamin ( jordens sämsta tips, jag äter massa frukt, inte hjälper det ju)
- dricka sprit ( visserligen det bästa tipset hittills och I will do that tomorrow. A lot. Hehe)
- vila ( hinner inte och kan inte det i helgen)

Om ni sitter inne med nåt mirakeltips, feel free att dela med er ! =)

Dumt att vara förkyld med nu när jag ska gå ut och inte har hånglat på toklänge. Hångla när man är täppt i näsan är inte så charmigt. Nä inte alls. Man kippar efter luft, snoret rinner och kväver nysningar konstant. Dessutom lär man ju smitta den andre, säkert.
Vilket hett kort man blir, hm. Röd näsa är inne nu har jag hört.
Fast visst är det lite sexigt att vara hes?

Äh. Jag går och köper nåt nytt att ha på mig, det kanske hjälper?
En kjol. Det tar nog bort allt, säkert.
Eller hur?

Kommentarer

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback