Kuligt

Ja det här är jättekuligt, nej det är inte runt utan mer skoj som attan. Kom på det igår av en slump och oj vad jag skrattade. Måste ju såklart dela med mig av mitt bli glad tips.

Skicka ett sms till ett fast telefonnummer. Om du vill, skicka till dig själv - då får ju du höra det själv.
Skriv med en smiley i messet. Det är det viktigaste. Glöm inte.

Sen ringer telefonen och en sån där härlig datortantröst säger: Du har fått ett textemeddelande. Textmeddelande lyder: Här läser då tanten upp meddelandet.
Kan verka helt vanligt, tråkigt. Men bara om du glömt att skriva en ( eller flera) smiley. För har du skrivit en smiley så skrattar datorrösten, ha ha ha. Det låter URKUL.
Jag skrattade så jag fick ont i magen.
Min kompis A råkade skicka fel.
Och oj vad jag skrattade.
Sen var jag tvungen att skicka till mig själv.

Enkelt. Men ack så roligt.
Man ska inte underskatta vardagens humor....


Kommentarer
Postat av: Glimra

Lägg av?! Jag måste testa på jobbet imorgon, har ju ingen hemtelefon! Haha, det här kan bli kul. Gråter den om man gör en ledsen?

2007-09-10 @ 23:29:16
URL: http://glimrablue.blogspot.com/
Postat av: Zinnie

Glimra: Jo det är sant. Klart du måste testa!!! Berätta om du gjorde det.
Vet inte hur den gör om man skriver en ledsen eller en som blinkar - måste kolla. Haha.

2007-09-11 @ 16:52:48
Postat av: glimra

Det här var det absolut roligaste idag... hahah:D:D den gråter dock inte...

2007-09-11 @ 17:53:31
URL: http://glimrablue.blogspot.com
Postat av: Zinnie

Haha. Ja jag sa ju det att det var kul =)
Synd att den inte gråter ju.

2007-09-11 @ 20:13:37
Postat av: Glimra

Däremot blinkar den.. hur kul som helst!

2007-09-11 @ 23:37:26
URL: http://glimrablue.blogspot.com/
Postat av: lostthere

Måste testa det här....kanske man ska skicka ett till mormor och se vad som händer.

2007-09-12 @ 12:47:27
URL: http://lostthere.blogspot.com/

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback