Ligga?

Hej, ska vi ligga med varann?
Ja så kunde jag frågat buss-spanet OM han varit på bussen imorse. Åh. Nu kan jag lika gärna cykla imorgon igen.

Och sen var det ju det där med ligga.
Ojoj vad jag vill ligga.

Nästan så jag skulle ta och göra som Strawberrry milkshake och skriva till Bullen och fråga om det är normalt att vara så här desperat. Fråga om det finns nåt man kan göra. Som inte innefattar spraydate, jävla sida säger jag bara.
Stackars den kille som hamnar i mitt fångstnät på lördag. Stackars honom säger jag bara.
Stackars mig om det blir tomt med fångst på lördag. Då svimmar jag nog av utmattning tror jag. Fast då kanske det kommer någon snäll brandman om gör konstgjord andning på mig.  Eh en brandman?
Ja till och med en brandman skulle funka nu. Undra om jag har kvar numret?

Har nästan bestämt mig för att bjuda hem sms-flörten också. Kom hit bara.
Googlade hans namn (jag är skadad jag vet) och hittade en bild på honom. Sparade såklart ner bilden. Hm, påminn mig om att ta bort den om han kommer. Kan verka lite psyko va?

Men det hjälps inte ett dugg nu. För jag vill ligga.
Som Bert sa : MEN,VI SKULLE JU LIGGA MED VARANN!

Jag skulle kunna ropa:
MEN JAG VILL JU LIGGA MED NÅN!


...ja nästan vemsomhelst, nästan, eller nån jag får bestämma. Ja typ helst ska han vara lite längre än mig, intressant, glöm inte klicket, smart - inte blåst alltså, inte för full, humor, ironi - han måste fatta ironi, gilla sport - men inte tycka att damsport är djävulens påfund, ha ett mål i livet, inte hata ungar - dvs. vilja ha barn, INTE ha psykoex, normala polare, inte bo för långt från mig - som smsflörten gör, ha ett eget liv - fast vilja dela med mig, gilla sitt jobb - men inte så mycket att han jobbar jämt, söt - ja jag ska i alla fall tycka det, han ska inte vara rädd för att gifta sig, medveten om hur han klär sig, lukta gott,  gärna ha pengar - men inte fixerad vid det, ha sunda livsuppfattningar, allmänbildad, lite lagom retsticka - men inte för mycket så jag blir sur, ha överseende med mina puckosidor, gilla att diska, ha ordning i sitt hem, bil vore bra, en skyrre lägenhet - så slipper jag leta, ja nu kommer jag inte på mer....

Eh, undra varför jag inte får ligga.
Ja undra.

Kommentarer
Postat av: Glimra

Äsch, man ska vara kräsen.. Fast de man bara spenderar nån natt med har jag inte lika höga krav på.. De behöver bara vara över 180cm, ha muskler, snygga kläder, vara sexiga och ha fina ögon - personligheten skiter jag i.. ;)

2007-09-18 @ 20:45:23
URL: http://glimrablue.blogspot.com/
Postat av: Strawberry Milkshake

Ha ha ha ha ha!!! Jag skrattar ihjäl mej! Men du, Kunken verkar sugen på sex rätt ofta, du kanske skulle höra av dej till honom.

2007-09-18 @ 21:00:23
URL: http://blondisthenewsmart.blogspot.com/
Postat av: nollniotolv

Ja, du jag kände mig needy inatt. Hade lust att kyssas som fan men så lev det inte. Jag var en duktig flicka. Känns som att man kan bli intresserad i vemsomhelst när man har det så här...känna sig fysiskt understimulerad..går ju inte..

2007-09-18 @ 21:39:57
URL: http://nollniotolv.blogg.se
Postat av: lostthere

Hm....ja det skulle ju inte vara fel nu...ett ligg.
Men det lär ju inte bli på ett tag.
om 1.5 vecka ska jag fan ut och hitta ett ligg.
Hon ska vara kortare än mig, ha snygga bröst, sexiga kläder och ha fina ögon - personlighet skiter jag i.
he he he he he

2007-09-19 @ 09:03:34
URL: http://lostthere.blogspot.com/
Postat av: Emm

hahahahahahahahaha
Den där Bert-repliken kör jag med ofta :-)
Du verkar inte vara ensam om din abehov och nu sällar även jag mig till skaran...
Suck

2007-09-19 @ 10:35:40
URL: http://emmsvardag.blogspot.com
Postat av: Zinnie

Glimra:Ja kanske, men ibalnd undrar man om man är för kräsen. Får nöja mig med dina kriterier på ligget jag tänker ha på lördag - hm undra om jag lyckas?
Strawberry milkshake: Haha, ja jag kan vara rätt rolig när jag vill ;)
nollniotolv: Nä det går ju inte - då gör man ju såna knäppa grejer som du gör ;) Bäst att se till att bli stimulerad snart då...
lostthere: Haha - we have a mission. Ut o hitta ligg! Gå for it.
Emm: Kör du den på krogen? Funkar den? Haha - skulle man ropa om man blir dissad : Men vi skulle ju...
Askul.

2007-09-19 @ 18:20:33

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback