Bra med hjälp?

Ibland är det tur att man har vänner.
Eller hur?
Vänner som hjälper till liksom.
Skitbra.


Som i lördags.
Killkompis A sa på dansgolvet att han tyckte att det var dags att jag hittade nån nu.
Att hångla med i alla fall.
Ja jo det tyckte ju jag med.
Fanns ju bara ett litet problem.
Jag vill inte ha någon.
Har blivit sjukt kräsen.
Sa det till A.
Jag kan fixa sa han.
Jaså? Sa jag.
En snyggsnygging. Kan du fixa det?
Jepp sa han.
Sen en sekund senare är han borta.

Kanske borde förtydliga att A är en handlingskraftig kille.
Säger han att han ska göra en sak.
Ja då gör han det.
Borde tänkt på det innan.

Hittar en kille gör han.
Som han känner.
Jag vet också vem killen är. Och råkar tycka att han är söt.
Killen har varit stadgad länge och nu visade sig att han var singel.
Yee.
Eller?
Nepp.
Inte serrni.

För killen är ju involverad i det där nya med mitt lag.
Så när A frågar om killen vet någon snygg singelkille och killen pekar på sig själv.
Och när A sen berättar -  vem som söker en singelkille. Dvs jag.
Så säger killen, ja jo det går ju inte. Laget du vet.

Sen kommer A tillbaka till mig.
Och berättar allt.
Fan vad bra jobbat A.
Jag har lyckats skämma ut mig utan att ens göra något.
Asbra.
Haha.

Desperata Zinnie.
Jagar inte ens själv längre.
Suck.

Var på möte idag.
Killen där såklart.
Killen kollade lite roat. Undra vad han tänkte.
Hm.
Tack A.
För hjälpen.
Eller?

Kommentarer
Postat av: Astriid

Nämen ååh, din stackare. Hahaha! Ganska oskyldigt men ändå pinsamt juh.. Men life goes on ;)

2008-04-15 @ 22:57:12
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: Latja

Tyyyypiskt!!
Är en söt kille inte redan ihop med någon så finns det Alltid en annan hake.

2008-04-16 @ 18:41:25
URL: http://detfinnsnagonforalla.blogspot.com
Postat av: Linda

Vad typiskt! Kan han inte byta lag då? =) Kram

2008-04-16 @ 20:20:14
URL: http://frozenstrawberry.blogspot.com
Postat av: Ejjeliten

HAHAHA. Ursäkta jag skrattar men det där var faktiskt lite komiskt. Och så jääääävla typiskt!

Men DU gjorde ju inte bort dig. Tänk inte på det så finns det inte. Haha.

2008-04-17 @ 09:44:31
URL: http://ejjeliten.blogspot.com
Postat av: Zinnie

Astriid: Ja så farligt är det inte egentligen. Men bra jobbat av A.
-
Latja: Japp så är det. Hakar finns det gott om. Skulle vilja ha tag i den där jäveln som lägger ut alla de där hakarna och ge honom vad han tål.
-
Linda: Haha. ja så tänkte jag med. Men det tror jag inte. Vårt är det bästa och största. Han vill vara med i vårt. Dumt.
-
Ejjeliten: Haha igen. Ja det är komiskt. Du får skratta. Det är sååå typiskt A också. Hjälpa till va. Hm.

2008-04-19 @ 11:02:03

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback