Drömmar

Om jag drömmer en natt till att jag är gravid så söker jag banne mig hjälp.
Typ fjärde morgonen i rad.

Som jag vaknar och känner mig på magen.
För att se om det nu inte var så att jag är gravid.
Herregud.
Försöker min kropp säga något till mig?

Hörru Zinnie.
Dags nu.
Time is tickning.


Kan inte nån säga till min kropp att man inte kan skaffa barn utan sin prins.
Eller att jag inte VILL skaffa barn utan min prins.
Suck.
Borde ju vem som helst fatta.

Utom jag.
Eller min kropp rättare sagt.

Kommentarer
Postat av: Latja

hahaha, drömmar kan få en att bli smått neurotisk =)

Du har väl inte missat att Mårten har varit på TV två kvällar den här veckan?

2008-04-26 @ 11:19:57
URL: http://detfinnsnagonforalla.blogspot.com
Postat av: M

Det kanske inte betyder att kroppen vill alstra barn om man drömmer om det? Har för mig att det enligt drömtydarna betyder något annat, men kommer inte ihåg vad.

2008-04-26 @ 11:59:23
Postat av: Astriid

Jag har drömt flera gånger att jag har fått barn, det har alltid varit ångestfyllt. Förlossningen har skrämt skiten ur mej och jag har inte velat. Men när barnet väl har varit där har jag ändå känt att det löser sej.. Men ja, vad betyder det? Vet inte om man kan tyda.. Men läs om du vill.. :)

http://www.dagenshoroskop.nu/drommar/tydning/b/

2008-04-26 @ 17:37:25
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag drömmer mkt om förlossningar oxå av ngn konstig anledning, men oftast så stoppar jag tillbaka barnet efter att jag tittat på det. Hmmmmmm, vad betyder det?
Kram BM

2008-04-27 @ 11:26:03
Postat av: Zinnie

Latja: Jag har såååå sett Mårten på TV. Jag väntar in Leilas mat bara för att få se Mårten. Om bara Mårten såg mig...då skulle han se mig för den underbara kvinna jag är och fria på stubben. Hör du det Mårten??? Det är mig du vill ha.
-
M : Mm typ nåt om förändring tror jag. Och jo förändring blir det ju på jobbet iaf. Men jag tror nog att det handlar lite om att min kropp vill bli gravid också.
-
Astriid: Tack. det var kul att läsa.
För mig har det inte varit ångestfullt. Bara skönt liksom. Själva förlossningsbiten har jag inte drömt om.
-
BM: Ja du. Jag tror det handlar om det man oroar sig för. Att duga som förälder. Att inte räcka till.
Men det kommer du att göra. Hur bra som helst. Det är jag helt övertygad om. Stor kram

2008-04-27 @ 20:25:05

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback