Gah

Jo då.
S kom. Hit alltså.

Men inte mer.
Ja jag hade sex.
Inte bra.


Alltså jag gillar S. Det gör jag verkligen.
Det kommer jag alltid att göra.
Hans kramar är varma.
Jag skrattar åt honom.
Men vi två.
Nä.

Det pirrade inte ens.
Det har det gjort innan.
Men inte igår.
Funderade när han var här på hur jag skulle ta mig ur det.
Utan att såra eller bete mig dumt.
Blir svårare när man känner varandra.
Men han fattade och gick hem sen.
Så jag sov själv.
Skönt.

Vet inte vad det är med mig.
Ytterligare en utekväll på krogen och ingen intresserar mig.
Ingen alltså.
Jag dissar dissar dissar.
Försöker inte ens.
Tänker på Elden istället.
Det var Elden som messade förresten.
Man kan ju nästan tro att jag är kär i Elden.
Men jag tror inte jag är det.
Man kan väl inte vara kär utan att veta om det?
Utan att känna något?
Det ska ju kittla lite i alla fall.
Eller. Va.

Får inte ihop det.
Jag blir inte intresserad av någon annan.
Men jag vet inte om jag vill ha Elden.
Jag både vill och inte vill.
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH.

Kan inte någon bara säga till mig vad jag ska göra.
Så slipper jag tänka mer.
Blir tokig.

Kommentarer
Postat av: Suntui

Hm. Du låter ju faktiskt helt sund som inte för tillfället bara är kär. Vad Elden anbelangar så är det nog bara i brist på just kärlek. Alltså, ett sorts tidsfördriv. Eller har jag fel?

2008-04-14 @ 02:03:39
URL: http://suntui.blogspot.com
Postat av: M

Kanske samvetet som spökar när det gäller Elden? Inte kul att flörta om samvetet gör sig påmint. Jag har inte heller ngn lust att flörta men här beror det mest på trötthet. Vill ha vår på riktigt nu och slippa skrapa bilrutor på morgonen!

Jag har f.ö. lagt ner mitt "strul". Enklast så.

2008-04-14 @ 08:11:01
Postat av: Carpe Diem

Hmm om nån någonsin kommer på hur man kommer ur något sånt utan att göra illa nån eller bete sig dumt. Helst snarast! Och varför kan man bara inte njuta när man är ute på krogen och få lite hederligt hångel?? Eller sex för den delen!

2008-04-14 @ 21:46:09
URL: http://needssatisfaction.blogspot.com
Postat av: Zinnie

Suntui: Ja så kanske det är. Men alltså jag vill inte ens hångla. Ingen duger typ. Det är knäppt.
vet inte alls med E, vet inte...
-
M: Mm jo. Så är det nog.
Har du? Känns det rätt? Eller bara blev det enklast som du skrev?
-
Carpe Diem: Vet inte faktiskt. Jag tror jag kom ur det rätt bra. Fast han märkte. Det gjorde han.

2008-04-15 @ 22:01:22

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback