Jaha.

Är de inte upptagna eller för unga.
Ja då bor de någon annanstans.

Suck.
Det är ju så att man tror att det är någon som driver med en.

Mycket söt.
Trevlig.
Yngre. Såklart. Men inte för. Ändå.
Bor här?
Näppelinäpp. Såklart.
Upptagen?
Nej. Helt otroligt.

Men ändå, vad fan. Kan det inte vara lätt någon gång.
Jag körde i alla fall en rejäl one night.
Han var så där söt så att man inte kunde sluta titta.
Inte ens när vi hade sex.
Bra sex.

Tänkte att ja här är det väl ingen idé med nummer.
Vet ju hur det går ändå.
Så jag frågade inte.
Men han frågade om mitt.
Ja jag kanske kan komma nån gång.
Jo. Visst. Det kan han väl.
Men. Äh.
Har inga större förväntningar.

Man blir så trött.

Kommentarer
Postat av: Latja

Det är väl då f-n att det ska va så svårt att få det å funka någon gång.. bläää

2008-04-27 @ 17:09:29
URL: http://detfinnsnagonforalla.blogspot.com
Postat av: M

Åh, jag älskar de där som är så söta att man inte kan ta blicken från dem.;) Men det kanske kan bli något intressant av det då iaf. Inte hade han frågat efter numret när han så lätt hade kunnat slippa undan, eller?

Jag träffade f.ö. på en av de upptagna i fredags kväll. Precis min typ, såklart, vi umgicks hela kvällen och sen han kläckte ur sig att han var upptagen, med två små barn och sambo hemma... *suck* Tyvärr tappar man ju lite tron på tvåsamheten när han trots detta inte kunde slita sig ifrån mig. Hellre singel än med en otrogen man.

2008-04-27 @ 19:25:15
Postat av: Zinnie

Latja: Ja man börjar bli rätt less nu.
-
M: Tja, nja vet inte. Har liksom tappat tron på det mesta så att det skulle bli något har inte ens förekommit i mina tankar.
Din fredag låter som min förra, rätt exakt så faktiskt... Men hellre singel. Ja.

2008-04-27 @ 19:44:55
Postat av: fröken singel

Långt mellan er? Men det kan väl egentligen inte räknas i mil. Finns killar som inte är tillräckligt långt borta och en del som inte är tillräckligt nära (hur nära de än er). Gaaaah...

2008-05-01 @ 16:28:30
URL: http://frokensingel.blogspot.com

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback