Läskigt

Elden tyckte jag skulle tänka.
Lite läskigt när han tyckte det.
Som om han läst vad jag skrivit.
Som om han läst min blogg.


Brr.
Får lite kalla kårar på ryggen.
Känner mig lite utlämnad.
Blir hämmad när jag skriver.

Det är dåligt.
Jag ska skriva precis vad jag känner här.
Allt.
Det är därför den finns.
The blogg.
Så jag tänker gör det.
Punkt.
Sen tänker jag skita i mina kalla kårar.
Tänker låtsas som ingenting.
Men det är ändå lite läskigt...

En annan läskig sak är Magistern.
Han finns fan överallt nu.
Blir galen.
När jag går ut.
När jag är på stan.
När jag går online på msn. Messar han.
På facebook.
Skulle inte förvåna mig om han dyker upp på ett eller annat sätt på jobbet snart.
Why oh why?

Och tänker.
Ja det gör jag än.
Komma fram till något?
Nä inte det närmsta decenniet känns det som.
Fy fan vad trög jag är.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh.. Elden! Denna Elden... Jag tycker du borde våga. Fast jag sitter ju inte med hela facit. Men jag tycker Elden verkar bra.

2008-04-15 @ 10:46:51
Postat av: fröken singel

Jag har knappt börjat blogga och redan delar jag din rädsla över att bli upptäckt, avklädd på mitt singelliv. Utstirrad. Creepy

2008-04-15 @ 18:08:43
URL: http://frokensingel.blogspot.com
Postat av: Ejjeliten

Hej på dej. NU har äntligen återkommit till bloggvärlden och här har det hänt massa... Elden... Vem är denna mystiska person. Är han bra? Kör hårt isf! Kramar!!!

2008-04-15 @ 19:12:50
URL: http://ejjelinte.blogspot.com
Postat av: Zinnie

Sandra: Usch. Jag vet ju inte. Vad jag ska göra...
-
Fröken singel: Hej och välkommen =)
-
Ejjeliten: det var på tiden!!! Ja hm. Vi får väl se vad jag avslöjar. Bra? Ja. Bra för mig? Vet ej.

2008-04-15 @ 21:48:47

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback