Sjuk

Hemma. Sjuk.
Som ett brev på posten. Visste det.
Fast det gör inte så mycket.
Ska passa på och göra allt man får göra när man är sjuk.
Så idag ska jag.

Köpa glass. En stor burk. Mascarpone kanske?
Strunta i att dammsuga.
Shoppa loss på apoteket.
Köpa en pizza.
Äta hela pizzan och njuta.
Kolla på minst två filmer.
Äta glassen.
Blogga.
Läsa bloggar.
Spela meningslösa spel på datorn.
Kolla in kul klipp på youtube.
Snora.
Snyta mig.
Köpa en tidning.
Läsa den i solen.
På fullt allvar tro att jag blir frisk av solen.
Hävda det imorgon när jag dyker upp solbränd till jobbet.
Tänka att det var ju synd att jag inte kunde springa idag.
Verkligen.
Fundera på vad jag ska ha på mig i helgen.
Skratta lite åt puckade profiler på SD.
Äta massor av halstabletter.
Tänka lite på att jag fortfarande vill ligga med Mårten.

Bli frisk.

Känns som en bra plan.

Kommentarer

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback