Upptagen. ÅH.

Skrev ett långt bra inlägg i morse.
Sen tyckte min dator att det räckte.

Så den stängde av.
Och inte ens blev den härligt vårgrön som vissa andras.
Nä bara trist svart och allt försvann.
Blev sur och hade inte lust att skriva igen.
Jag är så mogen.

Inlägget handlade lite om min fredag.
Eller att jag var jävligt trött på alla upptagna killar ute.
Som tycks ha en förkärlek till mig.
Eller som jag dras till?
Innan jag vet att de är upptagna vill jag förtydliga.
Hittade en wow i fredags.
Han gillade mig.
Jag gillade honom.
Lång.
Stilig.
Smart.
Rolig.
Kostym. Kostym är snyggt. Och funkar bra på mig. Väldigt bra faktiskt.
Och sååå förlovad.
Två barn.
Och nybyggt hus.
Jo såklart liksom.
Vad trodde jag.
Att jag hade tur?
Äh.

Alltså jag tycker det borde finnas två sektioner på alla uteställen.
Som det fanns på fik förr.

Icke rökning och rökning ni vet.
Men istället skulle det stå.
Icke upptagna och upptagna.
Så vet man liksom.
För ringar ser man inte alltid.
En viss hand hamnar i fickan hela tiden. Hm.
Eller bärs inte alltid.
För jag är så sjukt less på att ägna ytterligare en hel kväll åt en kille som vid tre kläcker att han är upptagen.
Och som jag då vid det laget vill ha.

Helvete.

Kommentarer
Postat av: Latja

ha ha, förlåt att jag skrattar =)

2008-04-20 @ 21:20:53
URL: http://detfinnsnagonforalla.blogspot.com
Postat av: Zinnie

Ja fast det blev ju sjukt komiskt, skrattar gör jag med. Som när jag läste ditt inlägg efter att jag publicerat mitt. Bilda klubb?

2008-04-20 @ 21:25:22
Postat av: Sandra

alla dom fina e fan alltid upptagna, haha! Lite spännande att de börjat vsa sig nu i sommartider dock, hehe. Var fan har de gömt sig hela året??

2008-04-21 @ 14:44:01

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback