Fladder tack

Usch jag har haft ångest över att blogga.
Ångest över att jag måste tänka över mitt liv.

Vad som hänt.
Och varför jag gör som jag gör.
Och framförallt.
Vad jag känner.
Suck.
Tror verkligen att det är något fel på mig.
Känns liksom som att man har förlorat förmågan att bli kär.
Känner mig mer blasé.
Jaha.
En dejt.
Helvete.
Jag vill ju känna pirr i magen.
Eller i alla fall lite fladder.
Ett ynka vingslag?


Jag har rört ihop det med Elden igen.
Fylla är inte bra för mig.
Jag tänker så dåligt då.
Illa.
Nog för att det var en mysig natt.
Nog för att jag verkligen älskar Elden.
Men.
Ja.
Det kommer bara aldrig att funka.
Låt bli Zinnie.
Det känns inte rätt på rätt sätt.
Bajs.

Dejten  med SDkillen förra veckan gick bra.
Eller ja.

Var väl mysig.
Hände inte så mycket mer.
Jag fick en kram.
Bah.
Inte ens en puss vågade han sig på.
Har en liten känsla. Eller en ganska stor faktiskt.
Av att han är för mesig för mig.
Men skam den som ger sig.
En dejt till.
Bara en dejt till.
Då kanske.

Ja då kanske jag får en puss på kinden.
Tjoho.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag håller på Elden. Meskillar är inget kul ju...

2008-08-13 @ 08:10:07
URL: http://lovemusicandlyrics.blogg.se/
Postat av: Zinnie

Fast jag tror inte att jag är bra för Elden. Jag borde låta Elden vara. Hm.

2008-08-14 @ 23:49:22

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback