Kräftor

Min helg:

Var på Arn i fredags
- seg film som hade en del likheter med Braveheart. Oj vad jag hade skrattat om de hade vänt sig om och lyft på kilten. Eller om Arn hade sagt " But they can never take our freeeedoom". He. Det hade varit roligt. Det slutade med att jag fnissade för mig själv och berömde min egen fantastiska humor.

Mamma på besök
- hängde med henne och lillebror. Mysigt. Vi kom fram till att mamma inte kan köra bil och äta glass. Tur att inte telefonen ringde.

Åt Mc Donald's igår
- tyckte det smakade som vanligt och funderade över hur jag kunde arbeta där i fyra år. Kom fram till att min hjärna nog inte var färdigutvecklad då. Eller så led jag av något syndrom. Allvarligt syndrom.

Var hos A och A och åt kräftor igår kväll.
- jag har äntligen lärt mig att äta kräftor. Känner mig lite vuxen. Men det där sugandet på kräftorna. Nej det lämnar jag åt de andra. Sen tycker jag nog att de ser lite ut som spindlar. Har ingen aning om hur många jag åt.

Blev inte full.
- jag höll mitt löfte och drack stillsamt fyra öl igår. Gick hem vid typ 11 nåt. Vuxet igen?

Rökte fyra cigg.
- var ovuxen och rökte på ren jävelskap. Undra vem jag jävlades med. Mig själv? Min pojkvän Molgan?

Funderade återigen över Elden.
- var mogen och åkte hem istället. Tror på något sätt att det är det jag borde göra. En sån där känsla ni vet.

Ska kolla på en lägenhet i eftermiddag.
- en stor tvåa. Äntligen. Är skitless på min etta. Hoppas de vill byta. Jag behöver bli vuxen och bo i en tvåa. NU.

Har vuxenångest?
- ja jag fyller år på torsdag. Och inte lär jag få någon varm choklad på morgonen det här året heller.

Rätt ok helg.
Hur har er helg varit?

Trackback
RSS 2.0