Söt

SDkillen måste ha ätit sötpiller till frukost idag.
Han började dagen med att skicka en godmorgonkram på sms.

Jag log stort.
Sen på msn idag.
Blev jag överöst av söta kommentarer.
Nästan så man blev generad.
Sen när jag frågade vad han skulle göra imorgon.
Kom svaret.

Träffa dig, hoppas jag.

Japp.
Så blir det.
Och nu styrde jag in det hela på film.
Försökte vara lite taktisk.
Film hemma hos någon brukar betyda garanterat hångel.
Så.
Tror ni jag får hångla nu?
Vågar han hålla handen?
Sitter vi i var sitt hörn av soffan?
Eller tänk om han är en riktig vilding som bara kastar sig över mig?

Jag man vet ju aldrig...
Spänningen stiger.

Kommentarer
Postat av: Latja

haha =)

Vågar du ta första steget?

2008-08-15 @ 08:32:35
URL: http://detfinnsnagonforalla.blogspot.com/
Postat av: Astriid

Hoppas det inte blir så där jobbigt spänt.. Och som latja skrev, vågar du? Jag skulle inte våga :P Haha!



Ge oss lite hångel nu! ;)

2008-08-15 @ 09:39:46
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: M

Film hemma hos någon brukar vara ett säkert kort.;)



Och ja, det var jag som kommenterat hos Ejjeliten. Fyra veckor har gått och...so far so good.;)



Lycka till med filmdejten och uppdatera oss sen!

Kram

2008-08-15 @ 09:41:28

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback