Komma här och tro

Nej jag har inte blivit bortrövad.
Jag har inte heller blivit störtförälskad och fastnat i sängen.

Även fast det låter mycket lockande.
Har varit på västkusten en vecka.
Och sugit åt mig ännu mer sol.

Eftermiddagsdejten blev aldrig av faktiskt.
Knäppt kanske.
Men vi hann aldrig.
Den blir av i kväll.
Blir kvällsdejt.
Jag och SDkillen.
Det blir bra.

Kompiskillen däremot.
Suck.

Från att inte ha hört något på två veckor.
Kommer ett mess.
Klockan 4 på natten.
Han var tydligen i närheten av min lägenhet.
Ville "komma över".
Tja.
Jag var ju på västkusten.
Skrev det.
Var ganska kort i mina svar.
Han fattade inte.
Vaknade dagen efter och blev rätt irriterad över det hela.
Mess mitt i natten och tro att han får ligga?
Det var då fan.
Skickade ett mess igår eftermiddag.

Man kan ju säga att jag INTE tog det som en komplimang att du messade klockan 4 på fyllan och ville ligga.
Lite dyrare än så är jag...
 

Kan verka lite hårt kanske.
Men jag är så jävla trött på sånt.
På killar som tror att de kan få mig när de vill.
Så fan heller.
(Svär gör jag när jag är upprörd)
Ligg med nån annan.
Mig får ni när JAG vill.
Så det så.
Hmpf.


Han skrev nåt mesigt mess tillbaka.
Om att han inte alls tänkte på ligga.
Utan mest ville höra av sig och kanske säga hej.
Klockan 4 på natten???
Sure Nisse.
Jag svarade inte.

Sen gick det några timmar och ett nytt mess kommer.
Han frågar om jag är arg nu.
Så att vi inte kan prata mer.
Jag svarar att jag inte är arg.
Och att vi kan prata.
Han frågar om vi kan ses med.
Jag svarar jo.
Men jag vet inte.
Han får allt jobba lite för det nu. Eller hur?

Nä.
Jag har ju min kvällsdejt ikväll.
Tänk om jag hånglar?
Fniss.

Kommentarer
Postat av: Latja

Helt rätt gjort av dig.

Ok om det är ett kk som hör av sig så, men annars känns det verkligen bara billigt och jäkligt trist.

Hoppas kvällsdejten blir bra i stället.

2008-08-01 @ 16:49:31
URL: http://detfinnsnagonforalla.blogspot.com/
Postat av: Ejjeliten

Mycket bra gjort! Hur tänker dom egentligen när dom skickar såna mess mitt i natten? Man skulle gärna vilja krypa in i skallen på dom där stackrarna... suck



Hoppas dejten gick bra!



Kram och välkommen tillbaka igen =)

2008-08-01 @ 23:45:27
URL: http://ejjeliten.blogspot.com
Postat av: m

Kul att han tog åt sig och faktiskt blev orolig att du var arg.;) Rätt åt honom... Hoppas dejten ikväll blev lyckad!

2008-08-03 @ 21:44:45
Postat av: Astriid

Det var helt rätt av dej. Och egentligen borde du fan inte ha svarat alls. Nä, sånt där ska dom inte ha nåt för! Hmpf!



Hoppas du fått hångel på kvällsdejten :D

2008-08-06 @ 11:05:15
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: M

Såå...hur gick det då?;)

2008-08-07 @ 08:38:59
Postat av: Sandra

Go Zinnie!!!!

Har du funderat nåt på underbara Lasse i Växjö??



Kram!

2008-08-08 @ 11:17:09

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback