Ååååh

Åhh.
JOoooobbigt.


Sluta begära saker av mig som jag inte kan ge.
Jag kan inte bli kär i de jag borde bli kär i.
Det är lite av mitt problem.
Det bara ÄR så.
Fatta.
Jag kan inte göra något åt det.

Varför kan inte jag fatta. Varför kan inte jag säga.
Vet inte. Det bara är så.
Lämna mig.
Låt mig vara.
Jag är bara elak. Egoistisk. Och dum.

Vet att jag kanske borde säga det istället för att skriva det.
Också lite av mitt problem.
Har lite svårt för att säga saker har jag kommit på.
Men jag är en jävel på att skriva.
Kanske borde börja med att bara kommunicera i skrift framöver?
Skitbra idé.
Verkligen.

Det här är nog ett av de mest obegripliga, osammanhängande, märkliga, förvirrade och bänga inlägg jag skrivit.
Men oj vad skönt det var.
Förväntar mig massor av kommentarer på detta. Not.

Måste bara lägga till en sak som syftar till förra inlägget, receptionen är HÄR.
Känns som om alla alltiett-killar missade det.
Med tanke på all mailbombning jag fått.
Suck.

Kommentarer
Postat av: Astriid

Om någon av oss singelbloggare blev kär i "rätt" människa skulle vi väl inte sitta här och skriva?

Och kommunicera i skrift skulle jag också mycket hellre göre ;)

2008-02-23 @ 10:31:04
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: MissDreamy

Inte så dumt att skriva lite. När jag och G gjorde slut gav jag honom ett brev. Jag vet att jag inte får ur mig ett ord när jag är ledsen. Han sa att han förstod bättre när han läst det.
Lycka till med jakten i kväll! Själv är jag nog alldeles för snorig för att få nattligt sällskap... ;)

2008-02-23 @ 10:46:36
URL: http://[email protected]

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback