Dagens mail på SD

Senaste nytt på Spraydatefronten.
Nej jag har inte raderat mitt konto än.

Så länge man kan få sig ett skratt av det så kan det ju inte vara fel.
Men nu en liten resume av mina senaste kärleksbrev.
Så fjantigt att det står så.
Kärleksbrev.

Men men.

Harde fått ett gäng: Hej hej, vad händer? Läget med dig? Snygg tjej - görs?
Tråååkiga.
Och troll allihop.
Det är så trist att svara på ett sånt mail.
Skriv något bra.
Eller bara hej. Om du är snygg kan det räcka.

Sen har vi: Hmmmm, Hyfsat övertygad om att du tänder på smisk på stjärten *L*
Från kille utan bild (såklart).
Säkert gift.
Jaså?
Det vet du?
Har killen som kallade mig för porrig ringt dig eller?
Och sen har ni kommit överens om att jag gillar smisk.
Ni kanske pratade med B också?
Så kunde han säga vad exakt jag var bra på i sängen?
Skit på dig.
Du kan få Latjas bajstidning. Den ligger någonstans där på perrongen. *L*

Sen ännu mer kul
Från en tjej.
Frågan: 100% hetero?
Ha.
Till och med tjejer tycker jag är porrig.
Nä.
Hon var fan snyggast av alla som hade mailat.

Kanske borde konvertera?

Kommentarer
Postat av: Latja

Jag springer genast iväg och ser om jag kan hitta bajstidningen =)

2008-02-29 @ 21:20:52
URL: http://detfinnsnagonforalla.blogspot.com
Postat av: Zinnie

Bra.
Då kan han smiska sig själv på stjärten med den.
Haha.

2008-02-29 @ 22:56:40
Postat av: Latja

Ha ha ha =)

2008-02-29 @ 23:10:30
URL: http://detfinnsnagonforalla.blogspot.com
Postat av: Emm

hahahahahaha

Jävla mycket ufon det finns....
Var är alla normala killar????

2008-03-01 @ 09:15:31
URL: http://emmsvardag.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det där med smisk och porriga mejl.. Jag förstår inte! Är det NÅN tjej som blir het på det och tänker "honom vill jag ha!"??? Människor är konstiga..

2008-03-01 @ 13:32:03
Postat av: Ejjeliten

Har du inte drabbats av han på SD som säger: "Hej, här har du en trevlig och dominant kille" HAHAHAHA. Ooookej. Dominant. Verkligen. Härligt. Lycka till där. ;-)

2008-03-01 @ 20:41:29
URL: http://ejjeliten.blogspot.com
Postat av: Zinnie

Latja: Fan vad vi är roliga.
-
Emm: Ja man undrar faktiskt. Hittar du någon, de han ringa mig.
-
Anonym: Det undrar jag med. Får de napp liksom? svarar någon och säger. Ja jag vill hemskt gärna ha smisk på stjärten, när kan du komma?
-
Ejjeliten: Joho då. Det där mailet har jag fått, flera gånger. Pucko.
Trevlig OCH dominant. Glöm inte det. Han är ju trevlig med...eh.

2008-03-01 @ 23:22:35
Postat av: Latja

Vi är ju grymt roliga =)
Kanske är jag även något full nu, men det har inte med saken å göra. (när jorden snurrar kan jag inte lägga mig, så jag läser lite bloggar så länge)

2008-03-02 @ 01:45:40
URL: http://detfinnsnagonforalla.blogspot.com
Postat av: Sandra

haha ja det e ju helt stört.. Var får folk allt ifrån???

2008-03-04 @ 16:54:38

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback