En liten djävul tittar ut

Just nu kan jag nästan känna hur hornen växer i min panna.
Hm.
Jag är en sån Skanky hoe.
Liten jävel.
Full i fan.
Sjukt snygg (citat).
Fullständigt moralfri.
Och så nöjd med det.

Har ju bestämt mig för att det är mitt år i år.
Att jag inte ska förebrå mig själv.
Att jag ska ta för mig. För jag förtjänar.
Att jag rår mig själv och att ingen annan har rätt att döma mig.
Jupp. Så är det.
Mitt år.
Var ute igår.
Minns ni min längtan efter en snyggsnygging?
Heh.
Hittade en.
Ibland är det för lätt. Så lätt att jag blir övermodig. Så var det nästan igår.
Tur att jag hittade snyggsnyggingen till slut.

Fick såklart vad jag ville. Dock inget älgborttagande.
Men hem till mig bar det.
Väl hemma hos mig kläcker han att han har flickvän.
Jag garvade och sa: Såklart har du det.
Och brydde mig inte ett skit.
Totalt morallös va.
Äh.
Inte mitt problem. Hans. Eller hennes kanske som är ihop med honom.
Men definitivt inte mitt.

Men snygg. Joho.
Vältränad. Jaha.
Coolt jobb. Jupp.
Bor i min stad. Nej.
Perfekt för mig just nu.
Precis vad jag behövde igår.
Och sååå läcker.

Men tillbaka till varför hornen växer.
Igår var ju egentligen inte så farligt. Jag visste ju inte att han var upptagen och så.
Nu vet jag.
Han kommer hit sen. Om jag får som jag vill.
Då ska älgen väck.
Må fan ta mig...hehe.


Kommentarer
Postat av: Latja

Tjo ho! Klart du ska på älgjakt i natt, he he
Jag hoppas själv på lite älgspan även om det inte blir någon skjuten just ikväll.

2008-02-16 @ 17:25:17
URL: http://detfinnsnagonforalla.blogspot.com
Postat av: nollniotolv

Vilket busfrö du är men som sagt, det är inte ditt ansvar utan hans. Det är ju inte du som är otrogen. Enjoy the ride.

2008-02-16 @ 17:28:47
URL: http://nollniotolv.blogg.se
Postat av: E

Helt jävla rätt!
Han får ta ansvar för sina relationer så tar du ansvar för dina!

2008-02-16 @ 20:58:34
URL: http://drogen.blogg.se
Postat av: Zinnie

Latja: Haha blev ingen älgjakt, men jag är nöjd ändå.
-
nollniotolv: Ja visst är jag. Jordens busfrö. Hehe.
-
E: Så är det. Jag tar ansvar för mitt liv. det räcker bra.

2008-02-17 @ 22:26:28
Postat av: Anonym

you go girl ;)

2008-03-02 @ 16:12:05

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback