Gnällspik

Jobb, träning, jobb, träning och så match.
Ja typ det enda jag gör nu.

Och jag börjar bli så less på det.
I helgen har jag inget annat fucking liv än laget.
Inte ens sova får jag göra på lördag morgon.
Dricka sprit är inte att tänka på.
Fan jag har lust att dricka vin ändå.
Trotsa.

Liggchans i helgen?
 - 0%
Så mycket 0 % så det går inte att vara mer 0.
Nästan minus.

Ja jag veeet att det är självvalt.
Jaa jag veet att jag egentligen tycker det är roligt.
Men idag tjurade jag fan hela träningen.
Hårt.
Jag är en sån barnrumpa ibland.

Försökte tänka på att fysen i alla fall är bra.
För beach 2008.
Eller bitch 2008.
Roligare än beach.
Jag tänker bli bitch 2008 den här sommaren istället.

Men ligga i helgen.
Eh.
Nä.
Skulle inte tro att jag får det.

UÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. Jag är så tjurig. Och ingen har jag att gnälla på.

Förresten så tänker jag snart stänga ner mitt konto på SD.
Folk är så förbannat blåsta där.
Och fula.

Nu orkar jag inte gnälla mer.
Så det blir bra så för idag.
Ciao på er.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hahahah jag gjorde precis också en gnällblogg. Bilda klubb?

2008-02-28 @ 22:09:17
URL: http://songbirdie.blogg.se
Postat av: Zinnie

Linda: Lätt, klubb bildar vi. Gnällspiksklubben kan den heta eller surbullegänget kanske?
Eller varför inte helt enkelt skitklubben? ;)

2008-02-28 @ 22:19:31
Postat av: Suntui

Bitch 2008 är ju helt suveränt jävla asrätt!

Passar mig som handen i handsken då mitt enda alternativ är Badboll 2008. Inget sexpack eller anorektiska lår stora som biaffrabarns överarmar här inte.

Bitch 2008 it is.

2008-02-28 @ 22:30:01
URL: http://suntui.blogspot.com
Postat av: Latja

Och som du skrev.. killarna på SD är skitfula!!
Är de någorlunda snygga kan de inte stava eller så är de redan upptagna.
Vi är inte bittra, vi är Bitch 2008 =)

2008-02-28 @ 22:48:59
URL: http://detfinnsnagonforalla.blogspot.com
Postat av: M

Bitch 2008 låter skitbra och kan dessutom påbörjas innan Beach 2008. Kan inte bli bättre! SD-killarna är verkligen inte mkt att ha. Hur kan det finnas så många söta tjejer där, men nästan bara fula idioter till killar? Och hur kan dessa fula killar så totalt sakna självinsikt? Fick ett mail igår från en riktigt eländig kille i Sollefteå (!) som trodde, efter att ha sett min bild, att jag kunde vara tjejen i hans liv. Jag tar inte sånt som en komplimang...och chansen att jag skulle pendla över halva Sverige för hans skull är minst sagt minimal.

Gjorde ett personlighetstest på en av de mer 'seriösa' nätdejtingsajterna i helgen och de tyckte att min toppmatch var en lokalvårdare i Östersund. Och så tyckte de att jag skulle betala en halv förmögenhet för att kunna kontakta honom. Yeah right! Jag har mer i studielån än vad han tjänar på 10 år. Så, nu har jag också gnällt av mig lite.;) Bitch 2008 var det! Kram!

2008-02-29 @ 08:21:34
Postat av: Citykillen

M! Söta tjejer på spraydate????

Ähhh, nja. Jag sökte tametusan igenom alla profiler på tjejer i stockholm i åldern 23-30. Och det var 95 % träskpaddor från djävulsviken.

Titta efter en 27-årig lång kille från stockholm. Har ni tur, så hittar ni citykillen. (Jude Law)

haha!

2008-02-29 @ 12:56:51
URL: http://www.citykillen.se
Postat av: Zinnie

Suntui: It is så jävla asrätt. Fett mycket. Jag är så förbannat bra som kommer på såna bra saker.
-
Latja: Man blir ju rädd liksom, brrr.
-
M: Bra M, gnäll på. Helt rätt.
Sen blir vi bitchar och kör på det.
-
Citykillen: Ja? Vi är ju där. Du letar bara dåligt.

Nyfiken som jag är så letade jag ju. Jag letar också dåligt tydligen. Det finns 652 killar från Sthm som är 27. Gick skitbra att leta. Mer ledtrådar, säg säg.

2008-02-29 @ 14:43:23
Postat av: ejjeliten

Åh vad jag känner igen mig i humöret. Det är sjukt hur grinig man kan vara ibland. Tycka att allt är piss. Men man gillar ju singellivet, egentligen. Jag vill inte ha nån pojkvän. Det vill jag inte. Inte just nu. men jag vill ha nån eller nåt som kanske hör av sig lite då och då och är gullig. Men det händer inte.

Jag kommer iaf inte satsa på beach 2008.. det är mycket mer bitch 2008 som gäller för mig.

Kram på dig! och trevlig helg, även utan ligg och vin. :-)

2008-02-29 @ 14:44:38
URL: http://ejjeliten.blogspot.com
Postat av: Astriid

Alldeles för många på SD är helt fucked up, tyvärr.. Men det är väl klart att man kan få vara grinig ibland! Vem fan är inte det?:P Och hellre inte ligga än nån ful lr dålig. Nej, tack! Men det suger när det är sextorka..

2008-02-29 @ 17:35:48
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: Linda

Om det är till någon tröst så finns det en till som har liggchans 0% i helgen... ska ju ha fest här hemma i morrn... och.. hmmm.... nope.... inga killar som jag vill eller har chans på att ligga med.... Fast å andra sidan, så har vi juh "tvåbarnspappan" som e på... haha.....

M: Fattar inte varför man får mail från killar som bor halva sverige bort i från en själv.... vadå, ska man åka svea rike runt?? Äh, pyttsan heller... jag SKA dejta någon från göteborg.....

2008-02-29 @ 19:40:28
URL: http://frozenstrawberry.blogspot.com

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback