Inget egentligen

Ibland känner man för att skriva.
Men kan inte liksom riktigt samla ihop allt det där i skallen till något vettigt.


Tänkte skriva om hur mycket flörtfaktorn suger på mitt jobb.
För det gör den.
Den är i stort sett obefintlig.
Eller vad svamlar jag om.
Den ÄR obefintlig.
Dåligt med snyggsnyggingar på en mellanstadieskola.
Snyggsnyggingar jobbar inte på mellanstadieskolor.
Det är fan tycker jag.

Sen tänkte jag skriva om vilken sucker jag är på att vinna.
Fan jag älskar att vinna.
Och hatar att förlora.
Ett under att jag fixade att spela minigolf i somras utan att bli sur.
Fast det vore ju att framställa mig som mindre bra.
Och det vill jag ju inte.

Så nja.
Inget kul där inte.

Sen kan man ju alltid skriva lite om sex.
Att jag vill ha sex
Ligga.
Nu helst.
Eftersom jag är skitpigg efter träningen.
Och that's it liksom bara.
Jag vill ligga.
Eller knulla kanske.
Pöka?
Rumla runt.
Leka fånga musen.
Finns massor av synonymer.
Men det var heller inget kul.
Inte tillräckligt för mig idag i alla fall.

Äh bara att inse.
Idag är jag trist.
No inspiration.

Ha vet ni.
Jag kom på något kul.
Jag var med i en talangtävling när jag var tolv.
Vi sjöng den.
You're my inspiration.
Eller det kanske var en annan låt?
Hur som.
Det var inte det jag minns.
Utan jag minns att det fanns en kille i pubilken som var så snygg att jag glömde texten.
Tur att jag bara var kör.
Men jag hade en Leviskjorta på mig.
Ascool.
Jobbigt att vara 12.

Äh.
Nu får det va.
Over and out.
Kommer nog på nåt kul imorgon.

Kommentarer
Postat av: citykillen

Fy fan vilket bra inlägg!

2008-02-26 @ 12:38:47
URL: http://www.citykillen.se
Postat av: Zinnie

Ja sjukt bra. Borde få ett pris för det eller nåt.

2008-02-26 @ 15:45:08
Postat av: Citykillen

Typ: Ligga med citykillen vore ett pris som skulle vara för bra för att vara sant!

2008-02-26 @ 21:30:18
URL: http://www.citykillen.se
Postat av: Zinnie

Ja herregud. Vilket pris. Han som är 38 och bi och transa. Vore skyrre. Längtar redan.

2008-02-26 @ 22:54:25
Postat av: Douglas

Haha jag som jobbar inom IT blir ju glad i princip när jag ser en tjej som är 5-poängare som om hon vore en fotomodell...:=) Så jag förstår dig mer än väl.

2008-02-27 @ 21:25:43
URL: http://perkyshmerky.blogspot.com

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback