Inte en jävla ros

In i det sista hade jag hoppet uppe. Men inte då.
Inget blommogram.
Inga brev från hemliga beundrare.
Inga söta mess. Jo ett från mamma då men det räknas inte i det här sammanhanget.
Fan vilken jävla skitdag det är den där jävla hjärtans dag.
Ingen som tänker på mig va.
What about me???


Åh.
Är det för lite begärt liksom?
Att en het brud som jag ska få lite uppvaktning typ.
Hm. Het brud.
Låter löjligt.
Snygg tjej. Ja
Fantastisk flicka. Jo
Bättre.
Amazing Zinnie ju.
Fast lite het är jag nog ändå.
=)

Näpp.
Bojkotta den här skräpdagen. Ja det gör jag.
Fjantiga reklamdag.
Töntigt.
Mesigt.
Urbota dumt.
Förnedrande bläk.
Bajsdag. (Moget).
Pipdag. (Ännu mer moget).
Vill inte ens ha blommor, brev eller nåt annat.
Klarar mig sååå bra utan.
Så det så.

Fast om jag mot all förmodan skulle få en liten ros så skulle jag ju inte klaga...
Det går bra att skicka blommor imorgon också.
Även hemliga beundrarbrev.
Choklad funkar i nödfall.
Ifall någon skulle ångra sig liksom.
En kram?

Kommentarer
Postat av: Douglas

Åh men självklart ska du få en kram på denna härliga dag :=)

KRAM !

2008-02-14 @ 22:53:46
URL: http://perkyshmerky.blogspot.com
Postat av: lostthere

Här får du en ros

@-,---

2008-02-15 @ 08:21:57
Postat av: M

Fick inte heller tillstymmelse till sms, blommor eller annan uppvaktning. Hoppades också in i det sista lite på ngt tecken från ev hemlig beundrare, men nada. Exet ringde och frågade hur det var med förkylningen, men han visste garanterat inte ens vad det var för dag och vi hörs ju varje dag så det räknas inte.;-) En dagen-efter-alla hjärtans dag-kram från mig!

2008-02-15 @ 11:13:28
Postat av: Sandra

Jag fick inte heller några blommor. Kort och sms från mamma och syrran. Jaha... :S
Maila mig, nytt att läsa med lösen.
Kram!

2008-02-15 @ 12:48:57
Postat av: Zinnie

Douglas: TACK =)
-
losthere: Tack, gulligt =)
-
M: Tack M, skickar en kram tillbaka. Vår tid kommer, sen typ...;)
-
Sandra: Super! Nytt att läsa gillar jag. Mailar...

2008-02-15 @ 16:02:12
Postat av: astriid

Jag skulle ju inte heller ha gråtit om det hängt en ros på dörren. Men faktum är att det är en stor jippodag för alla butiker att tjäna lite extra. Det finns en jääääklans massa andra dagar som man kan visa exakt samma sak, skillnaden blir att det blir ännu mer speciellt. Försök skit i alla stjärtars dag. Det gör jag :P Kram på dej!

2008-02-15 @ 17:23:05
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: M

Sandra - finns det ngn chans att även jag kan få läsa (för visst är du AMP?)? Det är helt ok om du inte vill det. Emm har min mailadress om du känner för att skicka lösen. Kram!

2008-02-15 @ 22:24:04

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback