Leo

Nästan komiskt.
Lördagskväll och här sitter jag och vill helst av allt vara på Titanic med Leo.

Ja jag vet att skeppet sjunker.
Ja jag är absurt sjösjuk och skulle aldrig egentligen åka båt över Atlanten. Självmord nästan.
Ja jag vet att det inte är på riktigt.
Ja jag veeeet att han dör.

Men ändå.
Åhhhh.
Har sett filmen miljoners gånger. Men blir ändå lika arg när den där dumma dumma vakten sätter handklovar på Leo.
Min Leo.
Suck.

Skulle lätt byta min soffa för sex i den där bilen. Sen att man får ta lite kallt vatten och sånt skräp. Jaja.
I can take it.
Give me some löööööööööööve.


Nu.
Inte?
Lite hångel då?
En liten puss?

Vad fan, jag nöjer mig med en kram.
Bara det pirrar lite i mig snart, dör nog annars.
Av tristess eller nåt.
Nä.
Av hångelbrist.
Känns rätt tråkigt att dö av det.
Då dör jag hellre i Atlanten. Med Leo.
Det är ju i alla fall romantiskt.

Kommentarer
Postat av: Latja

ha ha ha =)
Ja, ge oss en dos pirr och romantik nu för i helvete!! Annars blir vi tjuriga ;-)

2008-02-10 @ 10:27:16
URL: http://detfinnsnagonforalla.blogspot.com
Postat av: Sandra

Jag såg den på bio typ 7 gånger. På allvar. Helt stört. Och jag stortjöt varenda gång han dog. Slow learner?? Så jag håller med dig! Man kan inte bli mer kär i en film än man blir i den :D

2008-02-10 @ 16:04:20
Postat av: Emm

Hello!
Tror det blivit fel på din mail hos mig. Jag har gjort dett nytt försök. Hoppas du kommer in nu!
Kram

2008-02-10 @ 18:31:02
URL: http://emmsvardag.blogspot.com
Postat av: Astriid

Det är illa när man har sån hångelbrist... Jag skulle iof inte byta ut ickehångeltid (som är just nu) till att hångla med Leo. Han är ju faktiskt inte snygg.. Men filmen är ju som den är. Det kan man se gång på gång. Och så lär man gråta på slutet. Hm.

2008-02-11 @ 21:34:04
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: Zinnie

Latja: Ja jag dör ju annars ju och det vore hemskt trist. ;)
-
Sandra: Japp slow learner. Lätt. Fan vad trög man är - men ååå... =)
-
Emm: Japp kirrat. Vet du ju.
-
Astriid: Är han visst. Är han visst. I den filmen är han det. ;)

2008-02-12 @ 19:04:37

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback