Mer sjuk

Liggasjukan har blivit värre.
Nu är den fixerad till en viss person.
Den upptagna snyggsnyggingen som bor långt borta.

Försökte bota den själv igår.
Liggasjukan alltså.
Hittade en 24 åring.
Eller han hittade kanske mig.
Spela roll.
Hur som.
Lättflörtad.
Dom är det.
24 åringar.
I alla fall för mig.
Har nog nåt att göra med att jag äldre och visare. Typ.
Men jo han stod där framför mig och frågade om vi skulle hem till honom.
Söt.
Och 24.
Och jag tänkte på liggasjukan och sa hem till dig.
Så gick vi.

Inget himlastormande precis.
Lite mer motsatsen.
Inte som slasktratten utan bara mer intetsägande.
Där låg jag i det alldeles för stora sovrummet.
För den alldeles för lilla pojken.
Och det alldeles för stora skrivbordet.
Med den alldeles för lilla sängen.
Och skulle ligga.

Men det enda jag kunde tänka på var hur det kändes när snyggsnyggingen tog av mig kläderna.
Och hur gärna jag skulle vilja ha honom.
Euhm. Ja det gick ju så som det gick.
Typ knappt alls och sen somnade vi.
Jag pep iväg rätt snabbt på morgonen.
Som ni märker är jag redan hemma.

Tänkte att liggasjukan skulle blivit bättre.
Nu när den fick lite medicin.
Men å nej.
Den är värre värre.
Snyggsnyggingen från förra helgen har fastnat.
På repeat.
Om och om igen går filmen i huvudet.
Om och om igen.

KAN NÅGON STÄNGA AV FILMEN NU TACK.
Jag blir tokig.


Kommentarer
Postat av: erika

rolig blogg :)

2008-02-24 @ 09:46:50
URL: http://yummiemummie.blogg.se
Postat av: Astriid

Jag vet hur det känns.. Hade det varit den vanliga liggsjukan hade du nog kunnat bota den. Men nu verkar du ha fastnat lite mera för snyggsnyggingen. Det är svårt att släppa ner sexet är amazing!

Jag har jättesvårt att släppa den rika killen. Så fort jag tänker att jag kan ha sex med nån annan eller kanske grannen så mjaa. Den rika killen och mej slog det fan gnistor om, en, två, tre och fyra gånger.. Men man glömmer ändå, det går. Det tvinar bort till slut.

Du får kanske ut och leta någon snyggare och mer erfaren än vad 24-åringen verkar ha varit :)

2008-02-24 @ 13:03:55
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: Latja

Ibland är det fan lättare att va utan sex.. ett one night stand väcker lusten och man vill bara ha MER!!

2008-02-24 @ 13:59:46
URL: http://detfinnsnagonforalla.blogspot.com
Postat av: M

Ha ha, jag är precis likadan. Lyckas alltid locka till mig väsentligt yngre killar och egentligen borde det vara smickrande, men jag brukar mest känna mig gammal..;-) Nackdelen med dem är att de ofta är alltför osäkra för att det ska vara det minsta sexigt. Självförtroende och killar som vet vad de håller på med - yes plz!

2008-02-24 @ 16:22:42
Postat av: Linda

Sådan kväll kunde man ha varit utsn... för ett tag sedan var jag och några vänner ute på krogen.Där fanns ett gäng killar från Skottland som hade svensexa för sin vän. Fick med mej en av skottarna hem... inte lyckat. Killen visste inte ens hur man började..Vi var i vardagsrummet, och sen sa jag att jag skulle gå in och lägga mej... efter en timma kommer han in i sovrummet, och försöker igen, men då var jag absolut inte på humör..... han gick efter ett tag, jag undrar faktiskt lite hur han kom hem till hotellet....

2008-02-24 @ 16:29:21
URL: http://frozenstrawberry.blogspot.com
Postat av: Zinnie

erika: Kul att du tycker det.
-
Astriid: Ja han har liksom fastnat för mig. Skitsvårt att släppa tanken då ju, när det var så där..ååå typ.
Japp snyggare och famförallt äldre.
-
Latja: Ja det där igår hade jag kunnat vara utan. Suck.
-
M: Precis precis precis så är det. Exakt så.
Man känner sig gammal. Och ja osäkra pojkar, nej tack.
Män som vet vad de gör, ja tack.

2008-02-24 @ 16:46:11
Postat av: Zinnie

Linda: Ja, vissa killar och vissa kvällar kan man vara utan.
Haha. Jag undrar också hur han kom hem till hotellet.

2008-02-24 @ 16:47:27
Postat av: Douglas

Ajaj som det verkar så var nog inte den här 24-åringen något bra medicin för din "ligg-sjuka"...

Seriöst, kan du inte bjuda in dig lite snyggt till snyggsnyggingen en helg :=) ?

2008-02-24 @ 20:45:27
URL: http://perkyshmerky.blogspot.com
Postat av: Zinnie

Douglas: Nä han var raka motsatsen.
Ja det är ju det där med snyggsnyggingen, att han är upptagen. Sedan 8 år tillbaka. Typ.
Får nog inse. Bara.

2008-02-24 @ 21:06:14

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback