No picture

Åh jag är uttråkad.
Vara ledig är ok liksom.

Men jag vill ju hångla med nån.
Snyggsnyggingen i helgen väckte mitt sug.
Not good.

Surfar runt på Spray date i ren desperation.
Fan vad folk är fula.
Eller blåsta.
Eller bildlösa.

Åh.
Vad tror de?
Att jag ska tycka att det är ok att de inte har bild.
När de precis mailat mig för att jag var så snygg, söt eller vad fan det var på min bild.
Nä då ska jag vara storsint och inte bara vara ytlig.
Inte bara se till bilden. Se de inre kvalitéerna.
Äh gå och dränk er.
Det är en dejtingsite.
Ge mig lite looks tack.
Annars får det banne mig va.

Man kan ju börja undra varför folk inte har bild.
Första tanken är att de helt enkelt är för fula. Grundfula för att citera en vän.
Enda chansen att få ett mail är att skita i bilden.
Sen att det enda som står i mailet är: Har du bild?
Spelar ingen roll.
Det stod ju en etta där bakom mail ett tag.

Andra tanken är att de skäms för att dejta på internet.
Skäms för vad?
Att de är singlar?
Det kan bli lite jobbigt att dölja i längden. Om man nu vill träffa någon.
Att det är B att dejta på SD?
Jo förmodligen är det lite B.
Men är det så jäkla mycket mer A att ragga på krogen?
Hur ska man träffa någon för att det ska vara fiiint?
På golfklubben?
Äh.

Tredje tanken är att de är tjejer.
Som snokar.
Varifrån jag fick den idén vet jag inte.
Vem skulle göra något sånt liksom.

Fjärde tanken är att de inte listat ut hur man lägger upp en bild.
Fantastiskt att de ändå lyckats hitta Spray date och regga en sida.
Undra hur det ska gå att dejta dem.
Fast det är nog ingen fara.
De har nog inte listat ut hur man skickar mail ändå.

Femte och en av de troligaste förutom ful är att de har tjej, fru eller något liknande.
Otrogna jävlar.
Tycker på något sätt att det är lite värre.
Att göra det på SD än på krogen.
Mer planerat. Utan sprit.
Som vanligt inte mitt problem.
Men inte så intressant att träffa en sån.
Inte om man vet att personen är upptagen innan.
Fast man ska ju aldrig säga aldrig.
Ingen är perfekt.


Kommentarer
Postat av: Ejjeliten

Jag irriterar mig också på SDs bildlösa killar. Vad tänker dom med?? Ok om dom har en rolig intressant presentation, då kan dom vara värda ett svar ändå. Men när dom skriver i presentationen: "Fråga om du vill veta" eller "Kommer inte på nåt" och inte har nån bild då undrar man liksom varför anstränger du dig grabben??

Men SD är ett bra tidsfördriv ändå... Man får ta det som det.

Kul blogg! Kram

2008-02-19 @ 20:21:22
URL: http://ejjeliten.blogspot.com
Postat av: Astriid

Haha! Du är inte ensam om att surfa runt på SD av tristess.. :P Jag hade gått ur men gick med igen en kväll när jag var uttråkad, uppriven och hade druckit några glas vin. Jag har dock redan slutat igen. Har något emot den där sidan ändå. Alltid samma folk. Men det är ju den enda sidan som är helt gratis. På andra kan man inte skicka mejl annars, illa.

Men var ifrån fick du tanken på att det kan vara en tjej?!??! Haha, skitkul juh! Har aldrig slagit mej, scary. Och jag tänker precis som du.. Det är ju bara en marknad och då får man fan ha bild, iaf om man vill prata med mej. SD är heller inte ett dugg sämre än krogen. Så kör på om du finner nån ;)

2008-02-19 @ 20:29:39
URL: http://diediedarling.blogspot.com
Postat av: Linda

Det värsta är när de skriver: anledningen till att jag inte har bild, är inte för att jag är ful, men du kan få en bild via MSN.....

2008-02-19 @ 20:53:07
URL: http://frozenstrawberry.blogspot.com
Postat av: M

Ofta står det ju ngn kommentar om att de ser superbra ut och är typ guds gåva till kvinnan. Jomen tjena, och det är därför du hänger här utan bild. Vansinnigt sannolikt, verkligen... Jag öppnade också upp min sida häromdagen, men stängde ner den efter ett par dagar. Får krypningar av det där stället och det är exakt samma människor där nu som för ett år sen.

2008-02-19 @ 21:21:17
Postat av: MissDreamy

På SD är jag tydligen mest attraktiv för 40+...uppskattar inte det! Foton har de ju, men vad hjälper väl det dem...Men länge sen den där slaven skrev nu, skönt det... :)Krogen är ju onekligen roligare än SD!! Eller vad säger du?

2008-02-19 @ 21:23:30
URL: http://MissDreamy.blogg.se
Postat av: Zinnie

Ejjeliten: Välkommen hit och tack. Jag har minsann snokat lite på din blogg med, dags att kommentera där snart.
Ja visst undrar man när de skriver så, varför är du där överhuvudtaget? Men men som sagt. ;)
-
Astriid: Ja det finns ju inte så mkt annat att välja på liksom. Har också lagt ner sidan för att återuppta igen. Är på G att ledsna på den igen...hm. Vi får väl se.
-
Linda: Välkommen du med, sååå roligt med nya som kommenterar. Ska kolla in din blogg.
Japp när de skriver så tänker jag, eh jo. Troligt att du får min msn. Ändå har jag faktiskt gett den nån gång. Till chattkillen gjorde jag så faktiskt. Vi är ju msnpolare sen två år tillbaka och har legat med varandra. Hm. Ibland är det bra. Eller nä. Äh. =)
-
M: Ja vansinnigt sannolikt. Det är därför de måste skriva att de är så snygga. Fast undra hur de tänker, jag menar till slut kommer det ju fram hur de ser ut liksom.
-
MissDreamy: Haha. Ja krogen är bättre. Det vet ju vi. Fuck yeah. =)

2008-02-19 @ 21:39:36
Postat av: Latja

Jag erkänner direkt! Ingen bild inget svar.. Ja, jag är jävligt ytlig.

2008-02-19 @ 21:45:26
URL: http://detfinnsnagonforalla.blogspot.com
Postat av: Douglas

Ajajaj Darling, inte ska du behöva hamna på SD :=) ?

Nä men seriöst, jag har träffat 5-6 tjejer därifrån och jag har inte velat träffa någon igen för att det inte känts rätt.Tycker det är mycket kufar som rör sig där. Kan inte tänka mig att det är mindre skumma snubbar där heller...ha ha ha

Det spelar liksom ingen roll om man mailar 400ggr och det verkar nice. Det är ändå det personliga mötet som avgör om det klickar eller ej.

2008-02-20 @ 00:07:47
URL: http://perkyshmerky.blogspot.com
Postat av: Zinnie

Latja: Jag är med jävligt ytlig. So what? ;)
-
Douglas: Jaaa jag fattar inte, riddarna borde stå på kö utanför mitt fönster. Tror inte de har fått rätt adress.

Japp det är det personliga mötet som avgör, jag har träffat några stycken också. En del har varit ok - miffona undviker jag...haha. Eller ja försöker iaf.

2008-02-20 @ 15:45:20
Postat av: nollniotolv

Jag har varit med om det där också och en killes anledning var att han var lärare och inte ville att eleverna skulle hitta honom där...hmm..

2008-02-21 @ 00:21:57
URL: http://nollniotolv.blogg.se

Här skriver man det man vill säga

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Som sagt, skriv här :

Trackback